dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvad skal man servere? Hvad gjorde i?

Vi vakler lidt mellem tag selv bord med forskellige retter + kage og kaffe.

Eller bare kaffe the vand kage og måske nogle sandwich.

Sidste mulighed er jo klart billigst, men måske lidt skrabet? Eller hvad?

Nogle gæster kommer helt fra sverige, kan man så godt spise dem af kun med kage og sandwich?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mettefpigen

Altså min personlige mening så ville jeg aldrig servere sandwich... Men det er bare mig.... Jeg vil selv lave et tag selv bord  Men det bestemmer man jo selv

Anmeld

19. juli 2011

norenberg

de to af gangene har vi fået 3 retter mad og kaffe+kage og skrub af mad fordi mange havde 2½ times kørsel hjem...og 3 gang stod den på buffe med kaffe+kage og skrub af mad....syntes ikke man kan spise folk af med sandwich og kage og slet ikke hvis folk kommer lang vejs fra...

Anmeld

19. juli 2011

Den lykkelige

Altså man kan nok sagtens servere det.. men jeg ville aldrig gøre det..  Og især ikke når der er mange fra sverige..
Vi skal holde dåb om 14 dage og der kommer mange fra jylland og har lang køretur.. vi har valgt buffet/tag selv bord.. men stille og rolig i haven med grill osv også..  
Også kage og kaffe osv bagefter..

Anmeld

19. juli 2011

NinaNymannMadsen

vi havde tag selv bord. vi havde bestilit pølsebord fra kokken og jomfruen. der var der en masse forskellig pålæg og noget brød og så var kage og kaftte/the til bag efter.

den her gang bestiller vi fra slagteren og det bliver så forret, hovedret og dessert har vi snakket om ind til videre men der er massere af tid da det først er til januar da jeg ikk har født endnu og først har termin i oktober.

Anmeld

19. juli 2011

december-babyen

Vi ville aldrig servere sandwich, dermed ikke sagt at I ikke kan gøre det men jeg synes det er for skrabet og specielt når folk kommer langvejs fra

Vi er selv ved at planlægge dåb allerede nu selvom jeg først skal føde til december men gider ikke stå med alt det når først skrigeballonen er ankommet

Vi planlægger en forret og derefter et kæmpe tag selv bord med en masse lækre retter og til dessert bliver det et stort kage bord med kaffe og the.

Anmeld

19. juli 2011

Mormilla

Vi skal holde dåb på søndag og vi griller en masse kød fra slagteren og så laver min mand nogen hjemmelavet pøler plus salat, kartoffelsalat, brød, dressing. Til børnene laver jeg altid frikadeller Så laver jeg os en dåbskage.

Men jeg ville aldrig servere sandwich da jeg synes at det er for lidt...

Anmeld

19. juli 2011

Majbriteriksen

Man kan gøre lige som man har lyst og økonomi til.

Vi holdte den stores i et lejet lokale, med hovederet udefra, dessert fra hjemmeis, kaffe, kage og frugt (hjemmelavet), skrub af mad var hjemmebagte boller med pålæg.

Den lilles blev holdt på en kro. Dåben var allerede kl. 9, så vi fik brunch, og hyggede nogle timer. Så kørte vi hjem til os selv hvor vi havde dækket op, og der blev der serveret et stort kagebord og hvad der hører dertil.

Anmeld

19. juli 2011

morethanperfect

sommerbarn<3 skriver:

Hvad skal man servere? Hvad gjorde i?

Vi vakler lidt mellem tag selv bord med forskellige retter + kage og kaffe.

Eller bare kaffe the vand kage og måske nogle sandwich.

Sidste mulighed er jo klart billigst, men måske lidt skrabet? Eller hvad?

Nogle gæster kommer helt fra sverige, kan man så godt spise dem af kun med kage og sandwich?

Vi fik brunch .. Ta selv bord .. Det var vildt lækkert og så blir de jo også mætte

Vi brugte 3000 på ALT fra mad til tallerkner .. OG en kage der kostede 500 kr.  Og vi var 21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.