Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad hedder det ?! :b Det der hvor man f.eks. laver en uro af pap ? Sort baggrund og så farvet pap ovenpå .. Forstår I ? :b Lidt dumt forklaret nok Og hvor finder man skabeloner til sådan noget ? ;D
Haha.. Hmm... Pas - Meeeen følger da lige med, da jeg er spændt på at se hvad du mener
PernilleogDennis skriver: Haha.. Hmm... Pas - Meeeen følger da lige med, da jeg er spændt på at se hvad du mener
Sådan noget
AnjaM skriver: det hedder det sikkert ikke, men min gamle sfo-leder kaldte dem altid for 'lap-på-lap'..
det hedder det sikkert ikke, men min gamle sfo-leder kaldte dem altid for 'lap-på-lap'..
I følge google , er der også andre som bruger det navn (; .. Tak !
Maja_4000 skriver: I følge google , er der også andre som bruger det navn (; .. Tak !
Maja_4000 skriver: Og hvor finder man skabeloner til sådan noget ? ;D
Og hvor finder man skabeloner til sådan noget ? ;D
Kan man ikke bare bruge alm. tegninger fra feks malebøger og så lave en sort baggrund der er en anelse større?
Søg på Lap på lap på Google, så tror jeg den første million af skabeloner dukker på Det gjorde det i hvertfald dengang jeg lavede sådan nogle. De fleste af dem er lige til at printe ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128