Savner min Prop!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Hvem?

Ej, jeg savner min mand "Proppen", han arbejder, arbejder og arbejder, det er jo sæson for entreprenørmenkanikere nu og jeg ser ham aldrig li i tiden, drengene og jeg hygger hjemme, men savner godt nok en at snakke med over aftensmaden eller når drengene er puttet, GUD hvor er her stille, blir sgu da helt skør.......

Nå, må gå ud og se om hunden har noget fornuftig at sige

Go Mandag aften til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

meem

Uhh kender det alt for godt.. Min kæreste arbejder for Dansk Autohjælp, og de har rigeligt at se til her i sommerferietiden, alle krydser fyn, og mange kører i stykker.. så langtur på langtur til farmanden...  Og jeg har ikke engang en hund at snakke med når tøserne sover !

Anmeld

18. juli 2011

Lisbeth85

SanneBoe skriver:

Ej, jeg savner min mand "Proppen", han arbejder, arbejder og arbejder, det er jo sæson for entreprenørmenkanikere nu og jeg ser ham aldrig li i tiden, drengene og jeg hygger hjemme, men savner godt nok en at snakke med over aftensmaden eller når drengene er puttet, GUD hvor er her stille, blir sgu da helt skør.......

Nå, må gå ud og se om hunden har noget fornuftig at sige

Go Mandag aften til jer alle.

Uha, kender det Min nye kæreste er lige flyttet ind for 3 dage siden, så jeg skal lige vænne mig til ikke at være alene hele tiden Ja... udover min søn, selvfølgelig, men ham er der kun envejskommunikation med, for jeg forstår ikke havd han siger endnu...''dadadadaa mamamama'' Hmm, hvad siger du baby?

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

Lisbeth85 skriver:

Uha, kender det Min nye kæreste er lige flyttet ind for 3 dage siden, så jeg skal lige vænne mig til ikke at være alene hele tiden Ja... udover min søn, selvfølgelig, men ham er der kun envejskommunikation med, for jeg forstår ikke havd han siger endnu...''dadadadaa mamamama'' Hmm, hvad siger du baby?

Ha ja - men ældste siger "Gok" også pegefingeren i hovedet, ved sgu ikke helt om det er mig han mener

Men mindste siger UUUHhhhhhhh og det vidst det

Hunden, Fila er gået kold i hundekurven, så der er vist heller ikke meget selskab at hente der

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

meem skriver:

Uhh kender det alt for godt.. Min kæreste arbejder for Dansk Autohjælp, og de har rigeligt at se til her i sommerferietiden, alle krydser fyn, og mange kører i stykker.. så langtur på langtur til farmanden...  Og jeg har ikke engang en hund at snakke med når tøserne sover !

Der er heller ikke meget selskab at hente fra min hund, hun er gået helt kold i kurven, og snorker værre end en fuld havnearbejder, hmm.... godt man har Baby.dk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.