Føler mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

som en dårlig mor.

kan ikk amme min søn mere fordi jeg ikk har nok mælk

hans mave skal lige vende sig til mme for han har hård mave og lidt ondt en gang om dagen.

vil så gerne ku amme ham og er bange for han nu ikk tager nok på.

plus han spiser lidt af gangen når han får flaske, så han spiser tit.

ville ønske han ku spise en flaske også være mæt også der ku gå nogle timer inden han sku ha mad igen.

øv hvor vil jeg bare gerne amme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Nessie

Du er ikke en dårlig mor, bare fordi der ikke er mælk nok.

Så har både min mor og jeg i hvert fald også været dårlige mødre
Men jeg forstår godt skuffelsen, men der er bare ikke alverden at gøre ved det.

Han skal nok lige vænne sig til mme og flasken, så begynder han nok stille og roligt at tage mere af gangen.

Jeg vil anbefale zoneterapi eller akupressur til den hårde mave. Meget bedre end det medicin lægerne vil fylde på de små.

Vi tog Daniel til akupressur, og han havde det godt igen efter 2 gange

Anmeld

18. juli 2011

Tona

som en dårlig mor.

kan ikk amme min søn mere fordi jeg ikk har nok mælk

hans mave skal lige vende sig til mme for han har hård mave og lidt ondt en gang om dagen.

vil så gerne ku amme ham og er bange for han nu ikk tager nok på.

plus han spiser lidt af gangen når han får flaske, så han spiser tit.

ville ønske han ku spise en flaske også være mæt også der ku gå nogle timer inden han sku ha mad igen.

øv hvor vil jeg bare gerne amme

Min læge sagde til mig da jeg ikke kunne amme mere: "kærlighed sidder ikke i brysterne" Og det er rigtigt. Kærlighed er den omsorg og varme og de kram du giver dit lille barn. Husk det. Det er det det handler om og det er sådan man bedømmer om man er en god og rigtig mor. Ikke ud fra om man kan amme eller ej.

Du kan give dit barn Lactulose fra apoteket som hjælper på den hårde mave og så en masse kærlighed. Du kan måske også fortsætte med at amme lidt ved siden af hvis du gerne selv vil og kan? På den måde kan dit barn stadig få bryst. Og kan du ikke så er det ski også helt ok.

Du skal ikke være så bange for om barnet tager nok på. Det bliver jo vejet og målt ved sp og ved læge og de skal nok holde godt øje med det. Husk at du kan ringe til sp og snakke med hende. Evt kan hun måske komme en ekstra gang hjem til dig og se til den lille og I kan så snakke om hvordan du bedst giver flaske. Men nogle børn (især helt små) kan kun rumme små mængder mælk af gangen. Det vil så blive bedre i løbet af nogle måneder.

Hænge på og husk at du er en god mor

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

hvilken erstatning giver du...

her suplerer vi for tiden med flaske, da jeg ikke kan følge hendes tempo for tiden...

hun fik i starten bare NAN 1 hvilket gav dårlig mave.. så gik vi over til NAN HA1 og nu kører det bare

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvilken erstatning giver du...

her suplerer vi for tiden med flaske, da jeg ikke kan følge hendes tempo for tiden...

hun fik i starten bare NAN 1 hvilket gav dårlig mave.. så gik vi over til NAN HA1 og nu kører det bare

grøn allomin

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

ja men føler bare det er noget tæt mig og mit barn har også når jeg ikk ka amme mister vi den tæthed

Anmeld

19. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

ja men føler bare det er noget tæt mig og mit barn har også når jeg ikk ka amme mister vi den tæthed

kan sagtens følge dig.. har selv lige været hele møllen igennem. men jeg ville amme og sådan blev det...

men vil anbefale dig at prøve nanha1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.