Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hmm har lige vejet min søn, han er 3 uger nu.
han vejede 3115 da han blev født, nu vejer han 4300,,,
synes jeg er meget det er jo 400 gram om ugen...
jeg ammer ham, og han får ikk mme....
hvor meget tog jeres barn på.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
th skriver: hmm har lige vejet min søn, han er 3 uger nu. han vejede 3115 da han blev født, nu vejer han 4300,,, synes jeg er meget det er jo 400 gram om ugen... jeg ammer ham, og han får ikk mme.... hvor meget tog jeres barn på.....
Hejsa
Vores pige tog 300g den første uge !! og det går bare stærkt i starten Nu står hendes vægt lidt stille, og det har den gjort i et stykke tid faktisk.. Hun er snart 8 måneder ..
fif skriver: Hejsa Vores pige tog 300g den første uge !! og det går bare stærkt i starten Nu står hendes vægt lidt stille, og det har den gjort i et stykke tid faktisk.. Hun er snart 8 måneder ..
ok...
synes bare det er meget han har taget på.. men kan se det ikke er så meget mere end din pige så...
th skriver: ok... synes bare det er meget han har taget på.. men kan se det ikke er så meget mere end din pige så...
Jo, det er ok meget.. kan jeg huske min SP sagde den gang, meen jeg ammede hende osse alt for meget!!! Jeg var hendes sut, sagde hun ....
250-300g om ugen.. indtil hun blev 3 måneder og så lige pludselig ændrede det sig til maks 200g hver 14 dag. så hun er en bette fis
fif skriver: Jo, det er ok meget.. kan jeg huske min SP sagde den gang, meen jeg ammede hende osse alt for meget!!! Jeg var hendes sut, sagde hun ....
vi prøver også er trække ham med en sut, og gå med ham i en dyne og vugge ham, men når han skriger til han er rød i hovedet og næsten ikke kan trække vejret, så holde jeg altså op, og så får han mad...
vores sp kommer ført i slutningen af august igen...
men skal til 5 uger med ham om 14 dage, så må vi se hvad min læge siger til ham..
th skriver: vi prøver også er trække ham med en sut, og gå med ham i en dyne og vugge ham, men når han skriger til han er rød i hovedet og næsten ikke kan trække vejret, så holde jeg altså op, og så får han mad... vores sp kommer ført i slutningen af august igen... men skal til 5 uger med ham om 14 dage, så må vi se hvad min læge siger til ham..
Vores pige nægtede sutten simpelthen, og gider den stadig ikk idag.. Hun tygger kun på den Og er først sådan rigtigt ville tage imod flasken... Min SP blev bare ved med at sige, at jeg sku prøve at trække den, og ikk give hende for meget mad, men jeg ku heller ikk holde det ud, så agv hende osse bare mad !! Så tror osse det var derfor hun fik av i maven om aftenen Hvordan har jeres dreng det der??
fif skriver: Vores pige nægtede sutten simpelthen, og gider den stadig ikk idag.. Hun tygger kun på den Og er først sådan rigtigt ville tage imod flasken... Min SP blev bare ved med at sige, at jeg sku prøve at trække den, og ikk give hende for meget mad, men jeg ku heller ikk holde det ud, så agv hende osse bare mad !! Så tror osse det var derfor hun fik av i maven om aftenen Hvordan har jeres dreng det der??
ok.. han vil gerne tage sutten engang imellem, så det er dejligt.
jamen han har det godt, han presser meget, når han skal af med noget, og bliver helt rød i hovedet, men ikke noget med at han skriger eller noget.
th skriver: ok.. han vil gerne tage sutten engang imellem, så det er dejligt. jamen han har det godt, han presser meget, når han skal af med noget, og bliver helt rød i hovedet, men ikke noget med at han skriger eller noget.
Ok, det var da dejligt for jer... Jamen tænkte nu ik på hård mave, hun havde skam god afføring.. mere på mavekneb, pga tarmene der ikker ordentlige udviklet endnu, de fleste børn får det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128