30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
fif skriver:
Hejsa
selvfølgelig må dit barn osse godt ligge lidt for sig selv en gang imellem!!! Men Det ska jo osse ha din opmærksomhed , når det så er vågen ikk...
Hejsa
Ja men hvor meget, er jo også bange for at overstimulere og holde ham vågen, og igen hvor meget er for lidt?
Han er vågen 45 min - 2 timer af gangen. Og de 45 bruger vi på ren ble og amning, og så snakker jeg lidt med ham bagefter hvis han stadig er vågen efter amning. Hvis han holder sig vågen længe har jeg ham med rundt i liften og så kigger han på hvad jeg går og laver.
Men nogle gange er det ligesom om han bare ligger og kigger ud i luften, og der er jeg så bange for om det er fordi han ikke bliver snakket nok med og går ind i sig selv.
Men i og med han er for tidlig født og sensitiv har jeg fået at vide at han heller ikke må få for meget stimuli.
Hvis han ikke falder i søvn inden de 2 timer bliver han overtræt og kan holde sig vågen op til 4 timer. Er det så fordi han har fået for meget eller for lidt.
Blev måske lidt rodet, men håber du kan tyde det 
Anmeld