Ih altså, nu ved jeg hverken ud eller ind. Amanda har i lang tid fået en flaske vælling morgen, 1 flaske mme efter frokost og så en flaske vælling inden hun sover om aftenen. Ud over dette får hun skemad (og er begyndt tidligt på skemad, så har fået det i flere mdr allerede. Hun får self. også vand til maden.
Nu er hun så nærmest fra den ene dag til den anden de sidste to dage begyndt at nægte at drikke sin mme/vælling. Hun spiser en smule af flasken og nægter så at spise mere. Hun kæmper sig op at sidde og vil holde flasken selv og vil alligevel ikke spise noget af den selv om hun så får lov at sidde og holde den selv.
Så kunne man måske sige at hun nok bare er kørt død i flasken og bare skal have udelukkende skemad og jerndråber...men er det ikke meget tidligt?
Og problemet er at hun virker til at mangle flasken og nu sover komplet elendigt om dagen de sidste to dage fordi hun ikke får flasken inden hun sover som hun plejer. Så hun virker til at mangle den på en eller anden måde.
Hun vil gerne drikke en smule af sin vælling om morgenen og en god sjat af sin vælling inden sengetid, men afviser komplet mme efter frokost. Der er mme i hendes morgen-grød og hendes frokost så lidt får hun jo trods alt. Har tænkt på at prøve at give hende mme i hendes tudekop sammen med frokosten?
Er der ikke nok nogen der er klogere end mig der kan råde mig i det her for det er ikke særlig sjovt at sidde her og være lidt utryg ved det og min sp er på kursus i dag så man kan ikke ringe til hende.
Anmeld