Er den dyre bedst? (MME)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

SSL

Hej piger

Inspireret af en anden tråd, vil jeg spørge om nutrimigin (staves?), som er den dyre, allergi'sikre', også er den bedste? - Siden den er dyr.. Hvor meget koster den, og hvor længe holder den?

Hvorfor bruger alle ikke den?

Jeg spørger, fordi jeg er uvidende omkring det og enorm gerne vil vide mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Saram

Præcis hvorfor den er så meget bedre, ved jeg ikke helt, men det er jo nok fordi den indeholder noget som beskytter ultra godt mod allergi.
Kan ikke huske præcis hvad den koster, mener det er et sted imellem 250-300 og man får vel 500 g ? Mener ikke det er et kg, men er ikke helt sikker.

Vi havde prøvet den fordi de på sygehuset, sagde at det var det bedste man kunne give sit barn og derfor købte vi det. Men hun kunne SLET ikke lide det, det smager virkelig også ad h til og lugter mindst lige så slemt. Så nu har vi frosset det ned, og så bruger vi det i grød, når den dag kommer. (Hun er kun 1,5 måned)

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

18. juli 2011

Sky

Vi bruger den ikke fordi vores datter absolut ikke ville spise det!...og det kan jeg godt forstå for det lugter af sur ost 

Hun får NAN

Men når hun engang skal være storesøster vil jeg bruge Helsams MME - tror den er god

/Sky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.