D-Dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Julymama

Hey piger ..

Jeg fødte for 2 uger siden, og min lille pige skulle have sine d-dråber  for første gang i dag .. Jeg tænkte at jeg ville give hende det midt i et måltid, fordi før måltiderne bliver hun nogen gange så sur og græder at jeg ikke tror det bliver en god kombination at prøve at give hende en ske i stedet for modermælk .. når, men jeg gav hende det så efter 5 minutter amning og en bøvs, hvor hun så stadig var sulten, men mere rolig.

Det endte så med at hun var så forslugen at hun gylpede lidt efter hun fik dråberne .. Jeg gav hende så selvfølgelig ikke 5 ekstra dråber, da jeg regner med hun har fået noget ned og ikke vil give hende mere end hun skal have ..

Men hvordan gør I det så det ikke ryger op igen? Efter et måltid er hun så mæt at jeg ikke kan få hende  til at åbne munden, såå der ville jeg ikke kunne få dem ind..

På forhånd tak, og et lille hygge billede med på vejen hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Julymama

opper lige

Anmeld

18. juli 2011

th

Julymama skriver:

opper lige

hej

jeg har givet min dreng det i løbet af dagen, hvor  han er vågen, han er tit vågen om eftermiddagen og om aften, og der har jeg held med bare at give ham de 5 dråber direkte fra flasken.

ved ikke om din datter er vågen engang imellem  at hun får mad og sover.

ellers ville jeg nok starte med at give hende dem inden hun begyndte at spise.

Anmeld

18. juli 2011

tweety2060

hej tillykke med din yndige pige jeg gav altid dråberne inden jeg ammede. Havde det hele klart til når hun vågnede så hun ikke blev sur pga sult. Brugte den m en pipette, syntes det var nemmere at dosere med når de er så små. Pøj pøj

Anmeld

18. juli 2011

svanen73

Jeg gir det når min søn ligger på puslebordet, skifter altid ble inden et måltid. Så når der oz at gå lidt inden flasken og jeg er sikker på han får det.

5 dråber morgen og 5 dråber aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.