Hej baby.dk 
Sagen er den, at min kæreste og jeg allerede nu planlægger Vores datters dåb, til April ..
Jeg skal føde til December, og der SKAL alt være på plads, da det sidste jeg gider at planlægge når vi har hende hos os, er dåb 
Men men, da vi har en gæsteliste på 105 mennesker, er vi nødsaget til at finde kirke, lokale osv NU, da der må være rift om store lokaler her i byen 
Er der nogle der ved, hvordan og hvor længe i forvejen man kan søge om at hun må døbes i et andet sogn end dét vi bor i? 
Og hvad har I valgt af mad, når det kommer til SÅ mange mennesker? (Vi har tænkt på enten at få lavet en lun frokost, af en kok, eller koldt bord, i form af rugbrød, forskellige franskbrød, en masse forskellige spegepølser, alm. pålægspølser, ostebord osv, er det evt. noget I stemmer for af de her to frokoster?)
Har I lokaler i området der kan rumme SÅ mange? Det har vi tilsynladende ikke, og så er spørgsmålet hvordan man finder et så stort lokale, nogle idéer? 
Ville/havde I bordplan for så mange mennesker? (tænker både at det er et STORT stykke arbejde, men det er lidt mange mennesker der ellers skal placere sig selv hvis ikke) 
- Til sidst vil jeg spørge om I ved, om der holdes dåbe på lørdage?
Det var vidst det, indtil videre