hver nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

og morgen er min søn meget snottet og sådan har det været i nogle uger, men om dagen er det væk.

han var lidt forkølet for nogle uger siden men nu det kun om natten.

han er 1 måned nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

BinaMor

Anonym skriver:

og morgen er min søn meget snottet og sådan har det været i nogle uger, men om dagen er det væk.

han er 1 måned nu

hmmm.. det lyder som noget du skal tage op med sp. det er da ikke rart for jer er det fugt i soveværelset? ordentlig udluftning?

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

hmmm.. det lyder som noget du skal tage op med sp. det er da ikke rart for jer er det fugt i soveværelset? ordentlig udluftning?

hun var her da han var snottet og sagde ikk noget til det men nu det kun nat og morgen.

han sover varmt og han er ikk i træk

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

han er 1 måned nu

Sørger du for at der er ordentlig udluftning om dagen i soveværelset, og at der bliver støvsuget hver dag???

Umiddelbart tænker man jo på om der skulle være noget skimmel eller andet i jeres soveværelse, som måske ikke kan ses, men som er der alligevel..eller en fugtbarriere/kuldebro.

Det kan også være din søn måske har lidt allergi over for støv, husstøvmider eller skimmel.
Jeg ville helt sikkert drøfte det med SP og/eller lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Sørger du for at der er ordentlig udluftning om dagen i soveværelset, og at der bliver støvsuget hver dag???

Umiddelbart tænker man jo på om der skulle være noget skimmel eller andet i jeres soveværelse, som måske ikke kan ses, men som er der alligevel..eller en fugtbarriere/kuldebro.

Det kan også være din søn måske har lidt allergi over for støv, husstøvmider eller skimmel.
Jeg ville helt sikkert drøfte det med SP og/eller lægen.

Kærligst
Sussie

det ikk så tit vi lufter ud der inde fordi jeg er bange for han får træk.

det bare mærkeligt at det er efter han var snottet, også det kun gået væk om dagen.

der er intet svamp at se men vi har hund. men det er kun snottet næse

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det ikk så tit vi lufter ud der inde fordi jeg er bange for han får træk.

det bare mærkeligt at det er efter han var snottet, også det kun gået væk om dagen.

der er intet svamp at se men vi har hund. men det er kun snottet næse

Det er MEGET vigtigt du lufter ud når trolden IKKE er i rummet.
Som regel siger man at der skal luftes grundigt ud i sove og opholdsrum minimum 10 min hver dag, så når du står op og tager den lille med dig, så vend dig til at åbne vinduet og få masser af frisk luft ind.

Rod rundt i dynerne eller hæng dem op, så de også bliver luftet godt igennem, også den lilles.
Husstøvmider stortrives nemlig i en pænt redt og varm seng

Det KAN være at din trold reagerer på hunden (vil understrege at det slet ikke er det)
Så igen..tag en snak med SP og/eller lægen.

Anmeld

27. juli 2011

LC

Har du over vejet en luftfugter, vi har en, du kan læse om den her.

Min datter har stor glæde af den om natten, hun døjede i en periode med falsk strupehoste, og hun har ikke haft det siden hun fik luftfugteren ind og stå ved siden af hendes seng.

Så jeg synes det har været en stor succes. Ved godt at det sikkert er noget andet din dreng har men, den skulle hjælpe på mange ting.

Anmeld

27. juli 2011

Kris89

Jeg får det selv hvis jeg sover ved et vindue... uanset hvor godt huset er isoleret og hvor lukket vinduet er. så hvis sengen står ved vinduet, så forsøg at flyt ham i den anden ende... mit eneste bud og pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.