Nu med hjemmeside/Blog :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Sofia24

Ja som overskriften siger - så har jeg i dag "åbnet" min hjemmeside/blog for offentligheden

Jeg laver og sælger armbånd og øreringe i stor stil på Trendsales, men har længe synes at det skulle have sin egen plads

Så here it goes

AnneMettesSmykker.blogspot.com

Hvis I handler via siden og oplyser I er fra Baby.dk får I selvfølgelig lidt rabat

Godnat-kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Maja_4000

Hvor er det bare nogle fiiine ting
De armbånd der .. Har du nogle charms som hænger ? :b

Anmeld

18. juli 2011

Sofia24

Maja_4000 skriver:

Hvor er det bare nogle fiiine ting
De armbånd der .. Har du nogle charms som hænger ? :b

Tak skal du have

Jeg har diverse perler i mange farver som kan laves til vedhæng på armbånd - både som guld- og sølvlook.
Jeg har også rhinstensperler (guld og sølv-look) som kan laves til vedhæng...

Så mulighederne er mange og det er godt du spørg

Anmeld

19. juli 2011

FjolleTrold

Det er bare lige mig det du laver. Synes ikke lige jeg kunne finde en pris på dine armbånd+charms??? Nu sidder jeg også og er godt træt, så det er nok mig

Anmeld

19. juli 2011

Sofia24

FjolleTrold skriver:

Det er bare lige mig det du laver. Synes ikke lige jeg kunne finde en pris på dine armbånd+charms??? Nu sidder jeg også og er godt træt, så det er nok mig

Nej tror faktisk du har ret i at jeg ikke har fået prisen med på armbåndene...
Jeg har skrevet teksten om derinde nogle gange og den er garanteret smuttet for mig... Så det er godt du siger noget...

Prisen for at armbånd 3 x rundt om håndleddet og med den store charm i midten - koster 70 kr + fragt...

Prisen kun for armbåndet (og uden charm) koster 55 kr for 3 x rundt om håndleddet og 65 kr for 4 gange rundt om håndleddet

Spørg endelig hvis du vil vide mere

Anmeld

20. juli 2011

Sofia24

Så er siden opdateret med pris og charms

Anmeld

20. juli 2011

Den lykkelige

Ej hvor er det fint.. jeg vil gerne bestille et armbånd og 6 øreringe..  Jeg skriver lige til den mail adresse med farver osv..

Anmeld

20. juli 2011

Sofia24

Den lykkelige skriver:

Ej hvor er det fint.. jeg vil gerne bestille et armbånd og 6 øreringe..  Jeg skriver lige til den mail adresse med farver osv..

Tak skal du have

Ser frem til din bestilling

Anmeld

20. juli 2011

Den lykkelige

Sofia24 skriver:

Tak skal du have

Ser frem til din bestilling

Har lige sendt mail.. Forresten mht mål af håndled.. så sender jeg det lige i eftermiddag.. har nemlig ikke mulighed for at måle før..

Anmeld

20. juli 2011

Sofia24

Den lykkelige skriver:

Har lige sendt mail.. Forresten mht mål af håndled.. så sender jeg det lige i eftermiddag.. har nemlig ikke mulighed for at måle før..

Tak for din mail

Sender lige en tilbage til dig om lidt

Og helt i orden med håndledsmål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.