Hvor længe ammer I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

1000Ben

Mor010711 skriver:

Åh gud... 3 år!!! Det er jeg ikke sikker på at jeg ville kunne holde til. Eller, man kan jo hvis man skal, men jeg havde godt nok ynket meget!!

He he ja det har været hårdt, men nu sover han igennem og kan ikke genkende mig selv, hehe... Men når man så er gravid på sidste uge, skal man jo alligevel op et par gange om natten og tisse, he he... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

2babygirls

Mor010711 skriver:

Åh hun er begyndt at vil have mad en gang i timen og så spise en halv time a gangen. Det synes jeg virker lidt voldsomt??

Har merst lyst til bare at lade hende sove om natten (så kan jeg også få min nattesøvn), men sundhedsplejersken siger at jeg skal vække hende. Men min fornuft siger også at hun nok skal give lyd hvis hun ikke er tilfreds... 

Hun spiser nok så tit for at øge din produktion, så der er mere mælk til hende. Hvis du ammer på samme bryst inden for en time efter sidste amning, så tag det samme igen, så hun får den tykke mælk. og så bagefter det andet hvis hun er mere sulten.

Babyer skal kun vækkes i starten, til de selv har lært at give lyd når de er sultne. efter nogle uger skulle hun gerne kunne finde ud af det selv.

Anmeld

18. juli 2011

mortilflere

1) 2 mdr han kunne ikke tåle min mælk fik efterfølgene alm ko mælk

2) 3 mdr så ville den hysse maskine ikke mere LOL

3)10 ½ mdr der var jeg så gravid at den babse elsker skulle vendes fra inden en anden kom til LOL

4)fuldt ud til 17 mdr , Alberte lærte først der at spise andet , jeg mælkede det ud i munden på hende da hun ikke havde kræfterne selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.