Fååååååååååårk !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Hvem?

CRAP!!!

Det er d. 01 August li om lidt, dvs. min store dreng på 1,5 år ska starte i DP og det er jeg bare slet slet slet slet slet slet ikke klar til, og d. 01 September ska min mindste starte, nej nej nej nej nej nej nej nej, jeg magter det ikke, jeg vil ikke undvære dem ét sekund, hvordan mon det kommer til at gå??????

Jeg kender heldigvis DP-moren og de ska gå samme sted, men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

LBK

SanneBoe skriver:

CRAP!!!

Det er d. 01 August li om lidt, dvs. min store dreng på 1,5 år ska starte i DP og det er jeg bare slet slet slet slet slet slet ikke klar til, og d. 01 September ska min mindste starte, nej nej nej nej nej nej nej nej, jeg magter det ikke, jeg vil ikke undvære dem ét sekund, hvordan mon det kommer til at gå??????

Jeg kender heldigvis DP-moren og de ska gå samme sted, men alligevel

Du spørger hvordan du skal klare det????

Du skal tænke på dem... For de vil ELSKE at komme i dagpleje.. Det kan være hårdt i starten, men de kommer til at elske det... Det er sundt for børn at komme ud blandt andre børn.. De vil få en masse legekammerater og en masse oplevelser...

Så når du tænker på deres ve og vel skal du nok klare det.. Og du vil elske at se dem, elske det....

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

L_K skriver:

Du spørger hvordan du skal klare det????

Du skal tænke på dem... For de vil ELSKE at komme i dagpleje.. Det kan være hårdt i starten, men de kommer til at elske det... Det er sundt for børn at komme ud blandt andre børn.. De vil få en masse legekammerater og en masse oplevelser...

Så når du tænker på deres ve og vel skal du nok klare det.. Og du vil elske at se dem, elske det....

Det er jeg slet ike i tvivl om de vil, og DP-moren er guld, det er sgu mig der ikke er klar til det, ih altså ....

'Nu har jeg jo haft den store hjemme i hele hans 1,5 år og det ville jeg også så gerne med den bette, men han ska allerede starte som 8,5 mdrs, åh syntes bare jeg kommer til at gå glip at så meget.

Anmeld

17. juli 2011

LBK

SanneBoe skriver:

Det er jeg slet ike i tvivl om de vil, og DP-moren er guld, det er sgu mig der ikke er klar til det, ih altså ....

'Nu har jeg jo haft den store hjemme i hele hans 1,5 år og det ville jeg også så gerne med den bette, men han ska allerede starte som 8,5 mdrs, åh syntes bare jeg kommer til at gå glip at så meget.

Hvad er grunden til du har haft ham hjemme så længe.???

Ja, det er som regel aldrig børnene der har et problem med de nye ting...

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

L_K skriver:

Hvad er grunden til du har haft ham hjemme så længe.???

Ja, det er som regel aldrig børnene der har et problem med de nye ting...

Fordi jeg er gået fra barsel til barsel, den store var 11 mdr, da lillebror kom og kunne ikke se nogen idé han skulle ud og blive passet, når lillebror og jeg var hjemme, så har holdt ham hjemme sammen med lillebror.

Anmeld

17. juli 2011

LBK

SanneBoe skriver:

Fordi jeg er gået fra barsel til barsel, den store var 11 mdr, da lillebror kom og kunne ikke se nogen idé han skulle ud og blive passet, når lillebror og jeg var hjemme, så har holdt ham hjemme sammen med lillebror.

Nårrr okay.... Hi ja. Kan godt forstå du tænker de tanker... MEN DET SKAL NOK GÅ.. det har du sikkert også hørt flere gange.

Du må nyde "fritiden" ekstra meget og weekenderne...

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

L_K skriver:

Nårrr okay.... Hi ja. Kan godt forstå du tænker de tanker... MEN DET SKAL NOK GÅ.. det har du sikkert også hørt flere gange.

Du må nyde "fritiden" ekstra meget og weekenderne...

Hm ja, fritiden - - - bob bob, ih altså - mon ik det nok ska gå, selvom jeg ikke finder det morsomt at de ska afsted

Anmeld

17. juli 2011

LBK

SanneBoe skriver:

Hm ja, fritiden - - - bob bob, ih altså - mon ik det nok ska gå, selvom jeg ikke finder det morsomt at de ska afsted

Jo.... Når du finder ud af hvor meget de hygger sig i Dp så kan det være det bliver lidt nemmere for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.