elsker hende så højt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

merle2010

har virkelig bare brug for at fortælle jer alle hvor højt jeg elsker min datter ville dø for hende 1000 gange..

hun er sådan en dejlig pige og næsten altid glad og smilende, savner hende når hun er i vuggestue eller hvis jeg ikke lige er sammen med hende..

samtidig har jeg den største frygt for at miste hende, tænk hvis hun gik bort før mig troede aldrig jeg ville kunne elske et menneske så højt som jeg elsker hende.. nu kan jeg VIRKELIG mærke hvad den såkaldte moderkærlighed er for noget...

min dejlige datter er 14 mdr nu, kravler derud af og rejser sig op af alting.. hun siger ord og pludrer lystigt..

hun er mors lille patteunge og vil helst være hos mig hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Mathilde

Hun ser da også bare dejlig ud!

Og jeg tror mange, som dig, er overraskede over de enorme følelser man kan have for et andet menneske. Men det er jo også et lille liv, man selv har skabt Og Gud forbyde, at de skulle gå bort før vi selv gør. Det er ikke naturligt... Og man skal slet ikke tænke de tanker...Puh nej

Anmeld

17. juli 2011

MorEllen

Du har virkelig en kjempesøt jente (som vi sier på norsk) Det er dejlig at have en sådan lille at ælske og som ælsker en betingelsesløst tilbage!

Kan godt følge dine følelser og tanker omkring at miste henne -det er også min store skræk. Samtidig bliver jeg helt ked af det når jeg tænker på at jeg en gang skal dø, og hun skal leve videre -uden mig.. Det er livets hårde realiteter... Vi får lægge lok på det og glæde os over tiden sammen med vores guldklumper

Anmeld

17. juli 2011

merle2010

Morellen skriver:

Du har virkelig en kjempesøt jente (som vi sier på norsk) Det er dejlig at have en sådan lille at ælske og som ælsker en betingelsesløst tilbage!

Kan godt følge dine følelser og tanker omkring at miste henne -det er også min store skræk. Samtidig bliver jeg helt ked af det når jeg tænker på at jeg en gang skal dø, og hun skal leve videre -uden mig.. Det er livets hårde realiteter... Vi får lægge lok på det og glæde os over tiden sammen med vores guldklumper

hvor er du sød din lille guldklump er osse dejlig

ja vi må nok bare ligge de tanker lidt i baghovedet og nyde vores tid sammen med de små guldklumper..

men sikke nogle følelser man nærer for det lille menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.