Billedspam: Min dejlige Mariehøne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

MorEllen

Palaja skriver:

Hvor er hun skøn. Har også selv en dejlig mariehøne

Takk Mariehøner er skønne ja Og sikke et fint mellemnavn din Marie har! Hvis vi får en pige mere skal hun hedde Lykke, jeg synes det er så fint et navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

MorEllen

Henri84 skriver:

Åhh altså hvor er hun bare lækker

Tak

Anmeld

17. juli 2011

MorEllen

CamillaSoefelt skriver:

Hun er da osse bare for skøn Og sikke nogen smukke brune øjne

Tak Ja, jeg trodde faktisk ikke hun ville få så brune øjne allerede.. Men har hørt at farven kan forandre sig mange gange de første år, så vi får nu se om hun får beholde de smukke brune..

Anmeld

17. juli 2011

K.Rehder

Åhh hvor er hun skøn! Lille lækker haps

Anmeld

17. juli 2011

K&S

Morellen skriver:

Ja, så fik jeg plutselig behov for at komme med en lille update hefra Marie er lige straks 6 måneder, og hvor det er bare skønt at gå hjemme med en sådan guldklump!! Hun smiler, griner, ruller og pludrer dagen lang! Hun elsker grød og vil meget gjerne hjælpe til med at holde skeen = grød ud over det hele Hun falder i søvn af sig selv om aftenen og sover til næste morgen.. hvad mere kan man ønske sig?! (Må faktisk indrømme at jeg savner natamningen en lille smule..jeg syntes det var skønt at få henne op i vores seng og la henne falde i søvn til brystet...)

Det er så facinerende å se hvor meget der sker med en lille baby på små 6 måneder.. nu er lillepigen ikke baby mere -hun er en aktiv lille bølle som lige plutselig ligger under sofabordet når hendes foreldre tror hun ligger og leker på sit legeteppe..! Og hun griber fat i alt hendes små arme kan nå -så der skal virkelig passes på når hun sidder ved bordet Jeg elsker at være mor!! Det bliver bare bedre og bedre!!

Her er nogle billeder fra de siste to uger  

Ih, hvor er hun skøn  fantastisk smil...!

Anmeld

17. juli 2011

B&J

Morellen skriver:

Hehe, ok, ja så ved du virkelig hvad du taler om Og det bliver vel ikke bedre før de er konfirmerte eller noget i den stil Med det er trods alt godt at de vil selv!! Og selv om det griser så er det jo også underholdende for os voksne

Jaaaa

Anmeld

17. juli 2011

MorEllen

KloksKone skriver:

Åhh hvor er hun skøn! Lille lækker haps

Tak Din lille pige er nu også en riktig lækker en! Jeg har jo set henne på din blog -sikke nogen skønne billeder af henne

Anmeld

17. juli 2011

MorEllen

K&S skriver:

Ih, hvor er hun skøn  fantastisk smil...!

Tak

Anmeld

18. juli 2011

CamillaSoefelt

Morellen skriver:

Tak Ja, jeg trodde faktisk ikke hun ville få så brune øjne allerede.. Men har hørt at farven kan forandre sig mange gange de første år, så vi får nu se om hun får beholde de smukke brune..

Blir spændende. Ja det fik jeg osse afvide. Men der var en anden SP der sagde til mig det kun var de første 6 mdr de ku skifte hvis de gjorde det?

Min søn har flotte blå øjne, det havde vi sleeet ikke regnet med da min kæreste har brune og er fra Tyrkiet. Var sikker på de mørke øjne var dominerende?

Anmeld

18. juli 2011

MorEllen

CamillaSoefelt skriver:

Blir spændende. Ja det fik jeg osse afvide. Men der var en anden SP der sagde til mig det kun var de første 6 mdr de ku skifte hvis de gjorde det?

Min søn har flotte blå øjne, det havde vi sleeet ikke regnet med da min kæreste har brune og er fra Tyrkiet. Var sikker på de mørke øjne var dominerende?

Ok! Jeg har ikke talt med sundhedsplejersken om det.. men helt fint med mig om farven har kommet for at blive allerede Det er da specielt at din dreng har så blå øjne ja, I har vel bare ventet på at de skulle blive brune?? Tænk så skøn han bliver hvis han bliver litt mørk i trækkene og med blå øjne..! En ordentlig sjarmør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.