hvorfor gider hun mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Anonym trådstarter

har en pige på halvandet år, som KUN er fars pige. det er som om hun slet ikke ser mig om dagen, og det er hver dag! jeg må ikke bade hende, jeg må ikke give hende mad, jeg må ikke skifte hende, og heller ikke engang køre barnevognen når vi er ude og gå! hun har altid været fars pige, men det er godt nok blevet meget slemt nu! når jeg tager hende for at putte hende i bad, skriger hun som en gal, - hvis hendes far tager over, er der ingenting! Idag puttede jeg hende så i bad, om hun ville eller ej, for det ville JEG! når vi henter hende i dagplejen begge 2(lige nu har hun så ferie) er det altid hendes far hun ser, og siger DAAAAR.. dagplejeren siger også at det siger hun meget på en dag.. hvad sker der lige???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

nilletøz

Jeg kan ikke lige svare på dit spørgsmål - Men jeg må ærlig indrømme at jeg smillede en smule da jeg læste det, for det er lige nøjagtig det samme vi er igennem her hjemme, men der er det bare MOMOR der er problemet!!

Ved ikke hvad der sker, men er min mor her, må vi heller ikke gøre noget, der er det kun mormor der er god nok..

Så ved ikke lige hva du skal gøre, men ville ikke forlade den tråd, uden at næve at du er den eneste med nogenlunde samme problem..

Anmeld

17. juli 2011

merle2010

her er det så lige omvendt.. her er det kun mig der duer

det er de dejligt bekræftende, men også sindsygt hårdt at det er mor hele tiden.. når far rækker armene ud efter hende, vil hun ikke op til ham og klamrer sig til mig..

men hvis jeg ikke er hjemme kan far godt bruges, det er kun hvis jeg er inden for rækkevidde at hun er sådan..

men hun har altid været mors pige, så det er ikke så mærkeligt..

hvad så når far ikke er hjemme, kan du så godt bruges??

Anmeld

17. juli 2011

Lusi

Det er nøjagtig det samme herhjemme.. Vores datter er så lige blevet 3 og det har været sådan i flere måneder nu.. Idag sagde hun sågar at jeg var dum ;( det gør da ondt!

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

her er det så lige omvendt.. her er det kun mig der duer

det er de dejligt bekræftende, men også sindsygt hårdt at det er mor hele tiden.. når far rækker armene ud efter hende, vil hun ikke op til ham og klamrer sig til mig..

men hvis jeg ikke er hjemme kan far godt bruges, det er kun hvis jeg er inden for rækkevidde at hun er sådan..

men hun har altid været mors pige, så det er ikke så mærkeligt..

hvad så når far ikke er hjemme, kan du så godt bruges??

hvis jeg henter hende fra DP og far ikke er hjemme når jeg kommer hjem kan jeg godt bruges. men er vi begge hjemme og far går, feks når han skal spille fodboldkamp, så stiller hun sig ved døren og SKRIGER og vil ingenting - og hvis jeg tager hende op, skriger hun endnu mere. og så stopper hun med at skrige når han kommer ind af døren igen :-(

Anmeld

18. juli 2011

julie76

Puha, det er bare rigtig svært at blive valgt fra.. Eller det er sådan det ser ud..

Jeg har den samme udfordring med vores søn på 2 år. Har netop skrevet til sundhedspl. herinde og fået et rigtig dejligt svar jeg virkelig kunne bruge.. Måske du også kan bruge svaret. Klik ind under Lisbeths brevkasse.

Jeg er sikker på du er en fantastisk mor. Der er bare også en fantastisk far og det er sgu dejligt - siger jeg til mig selv også : )

Julie

Anmeld

18. juli 2011

Miss T

Sådan har det også været herhjemme.. Men det er som om at det har ændret sig.. Mor er til kys og kram og hygge og far til at lege - sådan er det i hvert fald primært nu og det er en ok fordeling for mig. Den lille er lige så farglad, så ja man føler sig lidt som en uduelig mor nogle gange, men når de så ændre sig - så får man det dobbelte igen. Den store er 2½ og lille 1 - så din datter kan nå at ændre sig endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.