smerter efter kiggertoperertion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

fnuggi

hejsa som skrevet tidliger er jeg jog blevet oprerert i fredags men har idag søndag kanon mange smerter i mine skuldre endnu og kan næsten ikke holde det ud mere er det normalt eller skulle jeg mon ringe til vagtlægen de kommer mest når jeg sitter oppe når jeg trygger sammen på det huld de har lavet ved navlen

det virker ikke med varme mere som det gjore i starten

hjælp mig da det ikke er til at holde ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

AnneH

Jeg var igennem en i december og fik der at vide at jeg skulle gå eller stå så meget som muligt efterfølgende. Og hvile mig når jeg fik behovet.

Jeg døjede heldigvis ikke med smerter, men spiste også smertestillende på faste tider af dagen. Jeg tog Ipren og panodil.

Har du ikke fået nogle kontakt nr. som du kan ringe til, i stedet for en vagt læge, da de oftes ved mest på klinikken om smerterne og hvad du eller har gået igennem.

Håber du snart kommer af med dine smerter.

Anmeld

17. juli 2011

ønskebørn74

fnuggi skriver:

hejsa som skrevet tidliger er jeg jog blevet oprerert i fredags men har idag søndag kanon mange smerter i mine skuldre endnu og kan næsten ikke holde det ud mere er det normalt eller skulle jeg mon ringe til vagtlægen de kommer mest når jeg sitter oppe når jeg trygger sammen på det huld de har lavet ved navlen

Ej øv søde at du har så ondt... Men hvor er det dejligt at de endelig har fået det gjort... God bedring og kæmpe krammer!!!!

Anmeld

18. juli 2011

fnuggi

jeg spiser også smertestillende på faste tidspungter men de hjælper ikke da jeg i forvejen lider af ondt i skulderne men jeg ser lyst på det og er bare glad for at det er overstået og vi kan komme vider nu så smerte eller ej er det bare dejligt

Anmeld

18. juli 2011

Hansen97

fnuggi skriver:

Jeg tror du har smerter på grund af den luft de "putter" ind når de laver kikkert operation.. det kan gøre pisse ondt i nogle dage.. det er simpelthen luft indvendig der stiger til vejrs og giver symptomer i skuldrene...

Anmeld

18. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er blevet opereret ved kikkertoperation i maven og jeg havde de vildeste smerter i skulderen. Jeg fik et par ekstra dage på hospitalet, da det eneste der hjalp på min smerter var morfin.

Det er pga. de har puttet luft i maven og så går det i bughulen, hvorefter det stålesmerter op i skulderen. Det der hjælper er, at komme op og gå, så du kan få luftboblerne væk som giver dig smerterne.

Jeg blev så overrasket over, at have så mange smerter i min skulder når jeg var blevet opereret i maven.

Rigtig god bedring

Anmeld

18. juli 2011

Lisbeth1985

Jeg har aldrig prøvet det, så kan ikke komme med nogle gode råd.. Men vil ikke forlade tråden uden at give dig en krammer og ønske dig god bedring

Lisbeth

Anmeld

19. juli 2011

tralalej

Havde også smerter i skuldrene efter kikkertoperation. Blev opereret en torsdag og søndag aften var der stadig lidt smerter. Jeg spiste ikke smertestillende - for nmig hjalp det at ligge ned. Detvar som om luften så forsvandt fra skuldrene.

Anmeld

19. juli 2011

fnuggi

takker for jeres opmuntring og deling af jeres smerter mine er på retur nu og har kun ondt lidt om morgen lige til jeg får dem igang og så hend under aften når jeg har lavet for meget på med varmepuden så køre det igen men er blevet sygmeldt i to uger da jeg heler langsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.