Legetøj fra 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Worldwide

Mettemus skriver:

Jeg havde d. 13. januar. Han er taget ved planlagt kejsersnit, da hanvendte forkert - derfor kom han ud lidt i god tid.

Hvad med dig?

Det er i hvert fald en god start på et cpr-nr 050111.... 1. nov blir rigtig go'

Hehe, tror jeg ville sluge min egen tunge hvis jeg skulle sige 110111 Synes det er svært nok at vende sig til 050111 :p

Jeg havde den 31/12 - men tøsen syntes ikke hun skulle komme til tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Mettemus

Mileva skriver:

Hehe, tror jeg ville sluge min egen tunge hvis jeg skulle sige 110111 Synes det er svært nok at vende sig til 050111 :p

Jeg havde den 31/12 - men tøsen syntes ikke hun skulle komme til tiden

Det er måske også meget godt at det ikke lige blev d. 31/12 eller d. 1/1? Jaaa hun har da helt sikkert hygget sig helt vildt. Jeg er glad for at jeg ikke skulle gå over tid. Det kan ikke have været sjovt - heller ikke selvom d. 5. måske er bedre end d. 1.

Anmeld

18. juli 2011

Topp

Laurits er blevet 6 mdr og er begyndt at sidde selv. Det betyder, at legetæppet, som han ellers har elsket at ligge at lege på, ikke har har den sammeunderholdningsværdi som den har haft. Vi skal mao ha' indkøbt nyt legetøj til ham.

Så hvad har jeres unger haft størst glæde af fra de var ½ år?

God søndag til alle

jeg har næsten lige købt følgende ting fra Bellino - de vækker STOR glæde herhjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Mettemus skriver:

Det er måske også meget godt at det ikke lige blev d. 31/12 eller d. 1/1? Jaaa hun har da helt sikkert hygget sig helt vildt. Jeg er glad for at jeg ikke skulle gå over tid. Det kan ikke have været sjovt - heller ikke selvom d. 5. måske er bedre end d. 1.

Jaa, er nu meget glad for hun ikke lige kom på selve terminsdagen eller dagen efter - men kunne nu have været sjovt at se min mor stå halvfuld på fødestuen og opleve sin datter i fødsel

Nej, det var ikke spor sjov at gå over - specielt ikke da mit vand gik natten mellem den 1-1 og 2-1 og derefter kæmpede en kam for at få hende til verden.. Men er nu glad for det ikke blev PKS!

Anmeld

18. juli 2011

Mettemus

Mileva skriver:

Jaa, er nu meget glad for hun ikke lige kom på selve terminsdagen eller dagen efter - men kunne nu have været sjovt at se min mor stå halvfuld på fødestuen og opleve sin datter i fødsel

Nej, det var ikke spor sjov at gå over - specielt ikke da mit vand gik natten mellem den 1-1 og 2-1 og derefter kæmpede en kam for at få hende til verden.. Men er nu glad for det ikke blev PKS!

Puh... der er lang tid fra d. 2. til den 5. Hvordan kan det være du fik lov til at gå så længe?

Jeg tænker også at børnefødselsdage d-. 1/1 de næste 10-12 år er riiiiimelig træls

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Mettemus skriver:

Puh... der er lang tid fra d. 2. til den 5. Hvordan kan det være du fik lov til at gå så længe?

Jeg tænker også at børnefødselsdage d-. 1/1 de næste 10-12 år er riiiiimelig træls

Årh ja! Havde en i min gamle folkeskoleklasse der havde fødselsdag den 23/12 :s Og ved selv hvordan det var at have fødselsdag lige op til sommerferien, INGEN kunne jo komme til fødselsdag!

Jamen, de var egentlig også næsten blevet enige om jeg skulle have haft KS tirsdag aften hvis den sidste stikpille ikke havde hjulpet.. Jeg fik aldrig veer selv så fik 4xpiller plus vedrop - ikke rart! Men den sidste pille havde sin virkning også gik det stærkt Men var dopet på divs smertestillende og pensilin osv. Men da hun kom til verden var stuen fyldt op med jdm. jdm std, børnelæge, et par ass. og en alm læge.. Men heldigvis var hun bare perfekt da hun kom ud og scorede 2x10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.