Børn og Sushi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.032 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

M.O.A.R.

Hej tøser 

Tænkte på.... Kan en lille en på 14 mdr. spise sushi? 

Vi skal over og prøve en sushi resturant (staves), så er jeg lige lidt i tvivl om Simon kan tåle det i sin lille mave? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

betjenten

MaleneF skriver:

Hej tøser 

Tænkte på.... Kan en lille en på 14 mdr. spise sushi? 

Vi skal over og prøve en sushi resturant (staves), så er jeg lige lidt i tvivl om Simon kan tåle det i sin lille mave? 

Altså vi har lige haft vores 13 mdr. gamle dreng med ud og spise sushi... Og der har da ikke været noget efterfølgende...

Men må indrømme at jeg slet ikke havde tænkt på om de små kan tåle det... Tror bare at jeg tænker at ja han kan jo spise det samme som os

Anmeld

17. juli 2011

sne190810

Min datter er 11 måneder, og har fået det et par gange. Eller ...  Dvs hun har fået et stykke eller to, som hun har suttet lidt på, mast til ukendeligt, og leget lidt med. Nogle gange er det blevet spist.

Hvorfor skulle de ikke kunne spise det? Det er jo 'bare' ris, fisk og ja .. soya, dip etc. hvad man spiser til.

Anmeld

17. juli 2011

M.O.A.R.

betjenten skriver:

Altså vi har lige haft vores 13 mdr. gamle dreng med ud og spise sushi... Og der har da ikke været noget efterfølgende...

Men må indrømme at jeg slet ikke havde tænkt på om de små kan tåle det... Tror bare at jeg tænker at ja han kan jo spise det samme som os

Ja ved egentlig heller ikke hvorfor jeg tænkte om de måtte spise det eller ej..

Tak for svar

Anmeld

17. juli 2011

M.O.A.R.

sne190810 skriver:

Min datter er 11 måneder, og har fået det et par gange. Eller ...  Dvs hun har fået et stykke eller to, som hun har suttet lidt på, mast til ukendeligt, og leget lidt med. Nogle gange er det blevet spist.

Hvorfor skulle de ikke kunne spise det? Det er jo 'bare' ris, fisk og ja .. soya, dip etc. hvad man spiser til.

Ja ved ejg nu egentlig heller ikke Ville nu også bare være sikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.