Min ellers glade og positive pige på 2 år og en måned er den seneste tid begyndt at blive sur og tvær. Det er kun herhjemme vi oplever det. Er hun ude alene eller sammen med os er det en anden sag.
Hun er blevet enormt grænsesøgende og vil have at vi aktivt leger med hende hele tiden ellers bliver hun fornærmet og ked af det.
Py ha jeg synes det er svært for mange gange bliver hun jo sur på mig, da hun ikke kan accepterer at: mor lige skal have lavet mad eller hvad det nu måtte være, så jeg har svært ved at trøste hnede. Jeg prøver alt muligt for at få hende med i mine aktiviteter og at få skabt hendes egne, men jeg synes bare slet ikke det virker så godt som det har gjort. Hun er begyndt at "spille" fornærmet ret ofte altså så mundvigen vender ned ad og hun snøfter bevidst og bliver fornærmet.
Synes faktisk hun virker lidt ulykkelig og som om hun har det svært i tiden. Jeg kunne godt tænker mig at hører om i andre kan sige noget om at det er alderen eller hvad i har oplevet eller kan foreslå.
Desuden modtager jeg gerne gode tips til god læsning, så jeg kan blive klogere på min 2-årige
Anmeld