Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mormor fyldte 75 igår og spurgte om jeg ville stå for kagen.. Og det siger jeg jo ikke nej til Hun maler rigtig meget, så selvfølgelig skulle hun have en maler kage..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Min mormor fyldte 75 igår og spurgte om jeg ville stå for kagen.. Og det siger jeg jo ikke nej til Hun maler rigtig meget, så selvfølgelig skulle hun have en maler kage..
Nej hvor er den bare FLOT!!! Hold da op, hvor er du kreativ!
Har du en special opskrift på den fondant og de stærke farver? eller køber du fondanten færdig?? Super flot kage!!!
Den er virkelig flot den kage :D
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan du får så flotte stærke klare farver
mariamiss6 skriver: Den er virkelig flot den kage Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan du får så flotte stærke klare farver
Den er virkelig flot den kage
Tusind tak Jeg har bare købt alm. fondant og brugt pasta farver.. har ikke gjort noget specielt..
cinderella skriver: Har du en special opskrift på den fondant og de stærke farver? eller køber du fondanten færdig?? Super flot kage!!!
Mange tak.. Men det er bare alm. fondant.. men alm pasta farver..
EmmaJosephine skriver: Nej hvor er den bare FLOT!!! Hold da op, hvor er du kreativ!
Mange tak skal du have
Jakob'sMor skriver: Hold nu op hvor er den flot
Hold nu op hvor er den flot
Tusind tak...
Nej hold da helt op hvor er den bare super flot wow altså ej hvor kan du bare det der,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128