Hvornår stop med sut??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Anonym trådstarter

Vil lige høre hvor gamle jeres børn var da de stoppede med sutten? Min søn er nu 20 mdr og bruger kun sut når han ska sove. Syns det er så flot men har slet ik noget at sammenligne med, om det er tidlig eller normalt.!!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

MortilCilas

Nu ved jeg ikke om du kan bruge det til noget, men jeg var omkring de 2år da jeg kun brugte sut om natten, og var lidt over to år, da jeg smed dem ud

Anmeld

17. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Vil lige høre hvor gamle jeres børn var da de stoppede med sutten? Min søn er nu 20 mdr og bruger kun sut når han ska sove. Syns det er så flot men har slet ik noget at sammenligne med, om det er tidlig eller normalt.!!??

vores søn ville først sutten som 7 mdr og brugte den kun til at sove med.

De hænger nu alle nede på suttetræet...

Han er en klog og meget forstående lille mand, så da jeg sagde at de ødelagde tænderne - gav han dem alle til mig og sagde; nu skal jeg ikke bruge sut mere, er en stor dreng og de ødelægger bare mine tænder..

Og der har intet været, han sov den aften uden at be om den og det første han sagde da han vågend var at vi skulle huske at tage sutten med fra dp med ned på suttetræet..

Anmeld

17. juli 2011

MinNoah

Min dreng er 23 mdr og er stadig meget glad for sutten, han bruger den når han sover og når han bliver ked... og indimellem også når vi kører bil - så er der ro

Så han bliver nok en af dem der er 3 år før sutten ryger helt... Men vi forsøger at begrænse det,.

Anmeld

17. juli 2011

butterflyPhoto

Anonym skriver:

Her er Laura snart 6 mdr og har fra start kun brugt sut når hun skal sove eller hvis hun bliver ked af det i bilen - det har fungeret super, på trods af at min svigermor ALTID skal kommentere at det da er synd at hun ik må få sutten - barnet sidder og pludrer og så vil hun proppe en sut i kæften på hende?!

Det jeg hører fra mine veninder er, at deres børn var mellem 2-3 år da de smed sutten. Tror ikke der er noget "normalt" - tror mere man skal se hvornår barnet er klar - og måske hjælpe dem lidt på vej

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.