Her er lidt mere inspiration.
Grøntsager - enten som mos eller dampet i stave eller ovnbagte i stave - eller suppe:
Broccoli, gulerod, persillerod, squash, søde kartofler (batat), kålrabi, pastinak, jordskok, blomkål, majroe.
Frugt: Alle mulige bær. Fersken, æble, pære, nektarin, blomme.
Korn: Amarant og quinoa. Små korn (egentlig er det frø) som er meget næringsrige og proteinholdige. Hel hirse kan også bruges.
Kold, tyk grød i stave kan også bruges som fingermad.
Protein: Kogte kødboller af alle mulige slags fars. Kød helst kogt, findelt. Kogte røde splitlinser. Mos af kikærter, bønner, linser.
Olie/fedt: Meget gerne koldpressede olier, f.eks. oliven, kokos og hørfrø. Mandelmos og lign. er rigtig fint, og siden hen som pålæg; tahin (sesamsmør), mos af cashewnødder m.m. Avocado er super, enten som mos eller fingermad. Kokosmel. Klatkager med mandelmel.
Nogle børn springer helt grød/mos-fasen over og går direkte til fingermaden. Det kan man sagtens. De skal lige vænne sig til fornemmelsen, men så går det som regel rigtig fint. Metoden hedder BLW. Styrker motorikken og giver barnet god mulighed for selv at styre, hvad der skal indenbords. Men det kan godt svine ret meget..... 
Jeg tænker umiddelbart fra den menu, du nævner, at der måske er lidt overvægt på korn/stivelse, som kan være svært at fordøje i større mængder. Måske lidt mere variation med avocado og altid blande grøden med enten grøntsager eller frugt. Gode olier til alle måltider. Mm indeholder 50% fedt, så det er babys behov det første år langt hen ad vejen.
Oh, jeg kunne blive ved....
kh Rebecca, rebeccapersson.com
PS. I min bog BABY - 100% naturlig uden tilsætning (Politikens Forlag) finder du opskrifter, inspiration til spisekammeret og fingermad samt menuforslag til baby, opdelt måned for måned.