Billeder af Aprilla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Maja88

Nessie skriver:

Hvor er hun skøn

tark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

BinaMor

hun er sød og smukt navn.

Anmeld

17. juli 2011

Maja88

BinaMor skriver:

hun er sød og smukt navn.

tak skal du have,, mange synes ellers det er underligt

Anmeld

17. juli 2011

BinaMor

tak skal du have,, mange synes ellers det er underligt

jeg havde heller ikke hørt det før. men den ligger da helt sikkert i min  navnekiste for gode navne hvor har du fundet det?

Anmeld

17. juli 2011

Maja88

BinaMor skriver:

jeg havde heller ikke hørt det før. men den ligger da helt sikkert min min navnekiste for gode navne hvor har du fundet det?

hun er også 1 ud af 3 som hedder det i Dk...

Jamen havde en i vuggestuen engang som hed det..

men vær forberedt på folk siger det er en scooter eller mc. MEN ER DET IKKE. det er en A P R I L I A... ikke en A P R I L L A..

og så kan jeg faktisk godt lide at ikke alle hedder det.så for min skyld behøves det aldrig at blive et populært navn

Anmeld

17. juli 2011

Maja88

BinaMor skriver:

jeg havde heller ikke hørt det før. men den ligger da helt sikkert min min navnekiste for gode navne hvor har du fundet det?

men vær forberedt på folk siger det er en scooter eller mc. MEN ER DET IKKE. det er en A P R I L I A... ikke en A P R I L L A..

og så kan jeg faktisk godt lide at ikke alle hedder det.så for min skyld behøves det aldrig at blive et populært navn

Anmeld

17. juli 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

mange kan heller ikke udtale mine ungers navne. og min Madelina er også 1 ud af 3. og ja jeg kan også godt lide at mine ikke hedder det som 5642 andre hedder.

Anmeld

17. juli 2011

Maja88

BinaMor skriver:

mange kan heller ikke udtale mine ungers navne. og min Madelina er også 1 ud af 3. og ja jeg kan også godt lide at mine ikke hedder det som 5642 andre hedder.

er det ikke bare lige ud af landevejen hendes navn.. det er et super sødt navn...

tror det skal i min navnekasse

Anmeld

17. juli 2011

BinaMor

Maja88 skriver:

er det ikke bare lige ud af landevejen hendes navn.. det er et super sødt navn...

tror det skal i min navnekasse

jo det er bare lige derud af. tror både Aprilla og Madelina er sværere er fordi folk sjældnet hører det men dem om det... jeg sys vi er gode navnefindere(og byttere)

Anmeld

17. juli 2011

Lone Jakobsen

hun er da bare dejlig.

og tak for besøget i fredags super dejligt at hun lige vågnede inden i tog afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.