Tænder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

MetteMTH

hej.

Kan de små godt være MEGET skidt tilpas når de får tænder? For min datter har lige været forkølet med feber, og nu er hun blevet syg igen med feber.. Hun spiser ingenting og hun har også en rød numse, det kan de hvis godt have en tendens til, når de får tænder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

maria_wlt

Mette88 skriver:

hej.

Kan de små godt være MEGET skidt tilpas når de får tænder? For min datter har lige været forkølet med feber, og nu er hun blevet syg igen med feber.. Hun spiser ingenting og hun har også en rød numse, det kan de hvis godt have en tendens til, når de får tænder. 

Feber og rød numse kan meget muligt være tænder Håber ikke de pokkers tænder er for hårde ved hende... 

Anmeld

16. juli 2011

FrkLarsen

Det kan sagtens være tænder .

Emilie fik feber med den første tand og rød rumpe, men har intet haft med de 4 efterfølgende :-) 

Anmeld

16. juli 2011

Monica85

Hej.

Ja, de små kan virkelig være hårdt ramt når de får tænder.. Jeg har heldigvis været RIGTIG heldig med min søn, da han fik tænder, men jeg har da veninder som har måtte være hjemme, fordi de små fik tænder... Det er ikke sjovt.. Har du prøvet at ha' besøg af en visdomstand, så kan du sammenligne det lidt med det tror jeg...

Anmeld

16. juli 2011

MetteMTH

Monica85 skriver:

Hej.

Ja, de små kan virkelig være hårdt ramt når de får tænder.. Jeg har heldigvis været RIGTIG heldig med min søn, da han fik tænder, men jeg har da veninder som har måtte være hjemme, fordi de små fik tænder... Det er ikke sjovt.. Har du prøvet at ha' besøg af en visdomstand, så kan du sammenligne det lidt med det tror jeg...

Yes det har jeg.. 4 gange endda.. det gør nas..

Anmeld

16. juli 2011

MetteMTH

FrkLarsen skriver:

Det kan sagtens være tænder .

Emilie fik feber med den første tand og rød rumpe, men har intet haft med de 4 efterfølgende :-) 

Malou havde også feber ved den første tand.. men ikke med den første fortand, men det er den anden som er ved at bryde igennem nu plus en ved siden af..

Anmeld

16. juli 2011

FrkLarsen

Mette88 skriver:

Malou havde også feber ved den første tand.. men ikke med den første fortand, men det er den anden som er ved at bryde igennem nu plus en ved siden af..

Det er så synd at de stakkels børn skal have så av i gummerne .

Emilie har været hårdt ramt med mange tænder på én gang.. 4 stk kom der på 1 måned så vi fik gummedråber på recept fra lægen, det hjælper også tanden til at bryde nemmere igennem 

Anmeld

16. juli 2011

MetteMTH

FrkLarsen skriver:

Det er så synd at de stakkels børn skal have så av i gummerne .

Emilie har været hårdt ramt med mange tænder på én gang.. 4 stk kom der på 1 måned så vi fik gummedråber på recept fra lægen, det hjælper også tanden til at bryde nemmere igennem 

årh bette pus.. Har aldrig hørt om at man kunne få noget.. Det skal jeg have fat i Malou hun sover også en halv time af gangen, det er bare så hårdt med ingen søvn

Anmeld

16. juli 2011

FrkLarsen

Mette88 skriver:

årh bette pus.. Har aldrig hørt om at man kunne få noget.. Det skal jeg have fat i Malou hun sover også en halv time af gangen, det er bare så hårdt med ingen søvn

Pyyha  

du ringer bare til lægen og fortæller at din datter er meget generet af tandfrembrud.

Vi har nogen der hedder 'dolodent' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.