hvordan før jeg ham til at blive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

min søn er nu 8 mdr han har i små 3 uger nu kunne rejse sig selv helt op uden problemer han er nu også begyndt at gå rundt ved kanten også ind i sengen..

men problemet er han ikke selv helt kan fin ud af at komme ned så han skriger bare og vægger den store om aften og om dagen bliver han bare mega sur

hvad skal jeg lige gøre han syntes jo det er fedt og total griner når han står op og sådan

mvh mor til 2  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Anonym trådstarter

slet ingen hjælp

Anmeld

16. juli 2011

ott

Anonym skriver:

min søn er nu 8 mdr han har i små 3 uger nu kunne rejse sig selv helt op uden problemer han er nu også begyndt at gå rundt ved kanten også ind i sengen..

men problemet er han ikke selv helt kan fin ud af at komme ned så han skriger bare og vægger den store om aften og om dagen bliver han bare mega sur

hvad skal jeg lige gøre han syntes jo det er fedt og total griner når han står op og sådan

mvh mor til 2  

Jeg tror ikke du kan gøre så meget andet end at vente på det går over. Er en periode alle børn skal i gennem tror jeg. Så det medd at rende frem og tilbage og ligge dem ned det hører bare med. Selvfølgelig træls han vækker den store.

Et forældrepar jeg kender har brugt barnevognsselen i sengen, men det ved jeg nu ikke om jeg vil anbefale. Men det virkede for dem.

Anmeld

16. juli 2011

Rosa

Giv det lidt tid - det varer sikkert ikke mange dage før han har lært at sætte sig ned selv. Ellers, hvad så med at rykke sengen ind til jer indtil han har lært det?

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

ott skriver:

Jeg tror ikke du kan gøre så meget andet end at vente på det går over. Er en periode alle børn skal i gennem tror jeg. Så det medd at rende frem og tilbage og ligge dem ned det hører bare med. Selvfølgelig træls han vækker den store.

Et forældrepar jeg kender har brugt barnevognsselen i sengen, men det ved jeg nu ikke om jeg vil anbefale. Men det virkede for dem.

mange tak for svar ej den sele vil jeg ikke bruge bryder mig heller ikke om den i en barnevogn men der skal den jo være for sikkerheden om at gøre

men ja vi må rande lidt mere her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.