når vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

MortilCilas

Mit vand gik 3.30 og havde ingen tegn på veer, en time efter kl 4.30 gik jeg fra små veer til veer med 2 min. mellem fra det ene øjeblik til det andet. Min søsters kone gik vandet kl 10 om formiddagen og hun fik først veer kl 2 om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

princessnanna

LotteN skriver:

ej hvor spændendne... held og lykke med det hele.

Mit vand gik dengang kl 19.30 og veerne startede stille og roligt ud kl ca 22.

tusind tak

det var alligevel ikke så galt , håber også snart der begynder at ske noget , kan hverken det ene eller det andet ved fostervandet stadig bare løber helt vildt

jeg tror også jeg tager mig et bad og får en lille lur

Anmeld

16. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin
MorDk skriver:

uha spændende... *S*

Altså jeg fik veer først ... og så gik vandet af 2-3 omgange...

efter min vandafgang gik er  4 døgn til jeg havde baby i armene ved KS.

Held og lykke med fødslen 

Anmeld

16. juli 2011

mth1987

Jeg fik veer med "lange" mellemrum først og efter et par timer gik vandet og det "løb" i ca en halv time og så kom veerne meget hurtigt og de var med 1/2-1 min imellem men åbnede mig også ret hurtigt til at starte med.

Anmeld

16. juli 2011

princessnanna

Risen skriver:

Max 30 min så fik jeg veer med 1-2 min mellemrum.. Men det er meget forskelligt.. Sov, slap af tag et bad, for lige pludselig går det løs..

så må jeg hellere få hvilet lidt og få taget mig et bad inden det går løs skal helst have alt den energi som muligt

Anmeld

16. juli 2011

LotteN

princessnanna skriver:

tusind tak

det var alligevel ikke så galt , håber også snart der begynder at ske noget , kan hverken det ene eller det andet ved fostervandet stadig bare løber helt vildt

jeg tror også jeg tager mig et bad og får en lille lur

ja, jeg kan godt huske det... jeg blev ved med at skifte trusser og buksr, til sidst blev jeg så træt af det at jeg bare tog et håndklæde omkring mig i stedet

Sov godt - nemlig en rigtig god ide, når du ingen veer har

Anmeld

16. juli 2011

LISBETH:-)

Jeg fik aldrig veer, så blev sat igang 1 døgn efter vandet var gået!

Held og lykke med den forestående fødsel!

Anmeld

16. juli 2011

Svenne

Da jeg fødte min søn gik vandet kl. 20.45. Veerne begyndte stille og roligt umiddelbart efter. I min fødejournal står der, at veerne begyndte kl. 24, så måske var dem fra kl. 21 til 24 bare opvarmning - det var heller ikke nogen der gjorde ondt eller noget.
Min søn er født kl. 06.20 morgenen efter. 

Anmeld

16. juli 2011

FrkLarsen

Spændende 

Jeg kan desværre ikke svare da mit vand sev og ikke fossede ud, jeg vågnede med veer og sivende vand 

Held og lykke med den forestående fødsel!! 

Anmeld

16. juli 2011

Risen

princessnanna skriver:

så må jeg hellere få hvilet lidt og få taget mig et bad inden det går løs skal helst have alt den energi som muligt

Ja det er virkelig det bedste du kan gøre..  Prøv at få noget søvn og spis lidt mad eller noget andet godt for dig selv.. Det er måske en hård omgang du skal igennem om lidt, men ønsker dig held og lykke! Hvor er det fantastisk, du skal være mor om meget kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.