Jeg opgivet snart..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

lucas<3

Min dreng forstår virkelig og få mig til og blive sur/ked a det.. han vel bare ikke ligge stille når jeg skal skifte ham. Han kom i bad ved kvart over 7 og så brugte jeg en halv time på og få bleen på ham. Men han blev bare ved og ved med og vende sig rundt lige meget hvad jeg gjorder hjalp.. Nogle der har nogle fif til det bliver nemmer og skifte ham.-mor til vildbassen Lucas..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Tona

lucas<3 skriver:

Min dreng forstår virkelig og få mig til og blive sur/ked a det.. han vel bare ikke ligge stille når jeg skal skifte ham. Han kom i bad ved kvart over 7 og så brugte jeg en halv time på og få bleen på ham. Men han blev bare ved og ved med og vende sig rundt lige meget hvad jeg gjorder hjalp.. Nogle der har nogle fif til det bliver nemmer og skifte ham.-mor til vildbassen Lucas..

Altså Amanda gør også det der for vildt, men nu har jeg fundet ud af at have et stykke legetøj liggende fast ude ved puslepladsen. Når så jeg skifter hende giver jeg hende det i hånden og så bliver hun opslugt af at kigge på det i den tid det lige tager at smække bleen på. Bagefter kan vi så lege og hygge når bleen er på  Men det skal være legetøj som kan vaskes i maskine eller vaskes af pga eventuelle uheld og gris

Ellers kender jeg også mange som har en uro hængende i loftet som de så ser på.

Anmeld

16. juli 2011

DLM

ikke lige til hvordan du kan få ham til at ligge stille, det har min dreng også problemer med. Så nogle gange stiller jeg ham op og giver ham bleen på.

Anmeld

16. juli 2011

Tona

Jeg har også en spilledåse til hende derude, men det har ingen effekt overhovedet

Anmeld

16. juli 2011

K&S

lucas<3 skriver:

Vi har lige været igennem den periode, den varede ca. 3 uger og det var til at blive bims af - men nu ligger han stille igen

Anmeld

16. juli 2011

svanen73

Har du ik en uro hængende han kan kigge på eller et spejl. Gi ham noget i hænderne han kan aktiveres med. Noget du ved han er glad for.

Anmeld

16. juli 2011

henh01

her hjælper det med legetøj eller andet der lige er i nærheden - det kan være posen med vådservietter

Anmeld

16. juli 2011

Troldepussen

lucas<3 skriver:

Stik ham et stk legetøj eller en creme han kan lege med... Eller en ren ble for den sags skyld... Børn kan få lang tid til at gå med ingen ting...

Anmeld

16. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin

He he.....ja jeg havde også sådan én.......Og han var på det tidspunkt syndsyg vild med tandpasta, ja hvis han fik lov åd han en hel børnetube!!

Så når han skulle have ble på, lagde jeg ham, vupsi ned og stak ham tandpastaen i hånden, med lågen skruet meget stramt på.....og bum bum bum og bleen var på, mens han arbejdede hårdt for at nå ind til godbiden....

Anmeld

16. juli 2011

fif

Amandas-mor skriver:

Altså Amanda gør også det der for vildt, men nu har jeg fundet ud af at have et stykke legetøj liggende fast ude ved puslepladsen. Når så jeg skifter hende giver jeg hende det i hånden og så bliver hun opslugt af at kigge på det i den tid det lige tager at smække bleen på. Bagefter kan vi så lege og hygge når bleen er på  Men det skal være legetøj som kan vaskes i maskine eller vaskes af pga eventuelle uheld og gris

Ellers kender jeg også mange som har en uro hængende i loftet som de så ser på.

Lige præcis giver osse vores pige noget i hånden, så er det hele meget lettere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.