39 feber ... hjælp liii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Mor1012

Min datter på 8 mdr.

Har haft mellem 37 og 39.5 i feber, svingende siden torsdag aften.

2 tænder er brudt igennem.

Hun er rød forneden, og lidt hudløs og tør på skamlæberne.

Fin appetit, drikker rigeligt og leger ind i mellem.

Dog meget morsyg og pylleret.

igår sov hun 1 gang i timen i 3 kvater, idag er det som det plejer, bortset fra feberen og pyller.

hun rystede 1 time igår fra 22 til 23.30 , jeg TROR det var fordi hun frøs, og feberen steg også fra 38 til 39.5.

Hun fik panodil

Syntes i lægekontakt skal til ? hun er fin at kom i kontakt med og som skrevet appetit er ok og drikker rigeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Topp

Emilie2010 skriver:

Min datter på 8 mdr.

igår sov hun 1 gang i timen i 3 kvater, idag er det som det plejer, bortset fra feberen og pyller.

hun rystede 1 time igår fra 22 til 23.30 , jeg TROR det var fordi hun frøs, og feberen steg også fra 38 til 39.5.

Hun fik panodil

Syntes i lægekontakt skal til ? hun er fin at kom i kontakt med og som skrevet appetit er ok og drikker rigeligt.

så længe hun drikker og har det ok ville jeg ikk - når ikk hun giver udtryk for smerte

Anmeld

16. juli 2011

Mor1012

16. juli 2011

Miss T

Emilie2010 skriver:

Min datter på 8 mdr.

Hun fik panodil

Sålænge hun drikker og spiser, så er hun tilpas. Men sørg for at hun ikke får det for varmt. For når temperaturen stiger brat, kan det øge chancen for feberkramper, og får hun dem skal du ringe 112, ikke fordi at det er farligt, men for at få hende tjekket.

Hvis det fortsætter over en længere periode så ja, skal du kontakte læge.

Anmeld

16. juli 2011

Svenne

Jeg tror ikke, at lægen kan gøre noget for hende.. Bare hun ikke har nakkestivhed - det er altid det, de tjekker pga. menigitis. 

Min søn havde over 40 i feber tre dage i træk - og til sidste havde vi besøg af vagtlægen.. men han mente ikke, der var noget galt.. og han blev da også frisk igen af sig selv.. 

Vi slog altså feberen lidt ned med panodil, så han også kunne få lidt ro til at sove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.