Ideer til tekst på sutter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Tina&Laura

StephanieJ skriver:

DÈN er jeg med på, ååååårh

..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

BabyMus

Mutti2B skriver:

Inde på navnesutten.dk kan man jo selv bestemme hvilken tekst man vil ha på sutterne, men jeg er godt nok ikke særlig kreativ. Jeg tænker på at bestille nogle sutter til min far til når han skal ha at vide at han forhåbentlig skal være morfar (min mor er her ikke længere). Jeg ved at han vil stortude lige meget hvad . Her den anden dag sad han og kæmpede for ikke at begynde at græde til Sporløs, den kære mand.

Men det her er hvad jeg har fundet på indtil videre:

Morfar's Guldklump

Min morfar er stærkere end din!

Morfar's ballademager

Jeg elsker min morfar

Ankomst "terminsdatoen"

Har I ikke nogle gode bud?

Ej det er da bare en super god idé!

Synes det er nogle gode forslag du / andre allerede har. (:

Anmeld

21. juli 2011

Mutti2B

Er der ikke flere forslag

Anmeld

21. juli 2011

mortil4dejligepiger

4kløver skriver:

Syndes at den med guldklump og termin er go.. jeg kan heller ikke finde på noget..

Helt enig!

Anmeld

12. august 2011

bettina2600

Hej med dig..

Sad netop selv i går og overvejede hvad jeg skulle ha stående på nogle sutter, godt nok ikke til morfar, men derfor kan de jo stadig bruges

Hvis i ved kønnet 

kan det være morfars prins / prinsesse / dreng / pige 

Og ellers morfars lille mirakel / øjesten / ønskebarn / stjerne / bandit, bølle / bisse 

Generelt : made by (dit og fars navn) / mor + far = mig / Here comes trouble / 100% perfekt

Ved godt det er et lidt sent svar, men så kun dit indlæg fordi jeg netop googlede tekst på sut og oprettede faktisk kun en profil for at svare dig, så håber det kan bruges

Hilsen Bettina

Anmeld

12. august 2011

Gittemor09

"morfar 2011"

og så kom jeg til at tænke på hans søde grædende tendenser med

"græd nu ikke morfar"

Anmeld

12. august 2011

Mutti2B

bettina2600 skriver:

Hej med dig..

Sad netop selv i går og overvejede hvad jeg skulle ha stående på nogle sutter, godt nok ikke til morfar, men derfor kan de jo stadig bruges

Hvis i ved kønnet 

kan det være morfars prins / prinsesse / dreng / pige 

Og ellers morfars lille mirakel / øjesten / ønskebarn / stjerne / bandit, bølle / bisse 

Generelt : made by (dit og fars navn) / mor + far = mig / Here comes trouble / 100% perfekt

Ved godt det er et lidt sent svar, men så kun dit indlæg fordi jeg netop googlede tekst på sut og oprettede faktisk kun en profil for at svare dig, så håber det kan bruges

Hilsen Bettina

1000 tak for svar . Der er helt sikkert nogle gode imellem. Er vild med "Here comes trouble" . Og det er slet ikke for sent for jeg skal først insemineres til september hvis alt går efter planen

Og ikke mindst velkommen til siden. Håber du bliver hængende

Anmeld

12. august 2011

Mutti2B

Gittemor09 skriver:

"morfar 2011"

og så kom jeg til at tænke på hans søde grædende tendenser med

"græd nu ikke morfar"

He he, den var go.

Anmeld

12. august 2011

aya-zia

Mutti2B skriver:

Inde på navnesutten.dk kan man jo selv bestemme hvilken tekst man vil ha på sutterne, men jeg er godt nok ikke særlig kreativ. Jeg tænker på at bestille nogle sutter til min far til når han skal ha at vide at han forhåbentlig skal være morfar (min mor er her ikke længere). Jeg ved at han vil stortude lige meget hvad . Her den anden dag sad han og kæmpede for ikke at begynde at græde til Sporløs, den kære mand.

Men det her er hvad jeg har fundet på indtil videre:

Morfar's Guldklump

Min morfar er stærkere end din!

Morfar's ballademager

Jeg elsker min morfar

Ankomst "terminsdatoen"

Har I ikke nogle gode bud?

parat eller ej... NU KOMMER JEG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.