Julekort: Hvordan lyder det her?? :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2008

Mutti2

Kære familie og venner (evt. navnene)

Så er mit 1. år snart til ende, og mange vidunderlige minder det har givet mig og min familie
Først gjorde jeg min mor til verdens lykkeligste kvinde, da jeg den 10 januar valgte at melde min ankomst!
Ikke nok med det har jeg bragt uendeligt mange lykkelige stunder med mig, hvor jeg end kom hen
Nu glæder jeg mig til at fejre julen med familien, og ikke mindst til alle de dejlige gaver
I ønskes hermed en rigtig glædelig jul samt et super godt nytår, fra mig og min mor.
Juleknus Milla-Victoria

Hvad mener i om den tekst :-) ?? Rettelser eller andre forslag modtages med kyshånd

knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2008

twinboys

Lyder fint, men bryder mig ikke så meget om dette her, det lyder forkert i mine øre... Så er mit 1. år snart til ende, og mange vidunderlige minder det har givet mig og min familie Jeg tænkte gud er det en som har et sidste år at leve i..

Men ellers fint...

Majbritt

Anmeld

18. december 2008

Mutti2

Gud ja.... sådan har jeg da slet ikke tænkt på det!!

Jeg må da lige finde på noget bedre der!!!

Tak skal du have

Anmeld

18. december 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Lyder fint, men bryder mig ikke så meget om dette her, det lyder forkert i mine øre... Så er mit 1. år snart til ende, og mange vidunderlige minder det har givet mig og min familie Jeg tænkte gud er det en som har et sidste år at leve i..

Men ellers fint...

Majbritt

enig saa hellere sige et aar er gaet i mit lille liv eller saadan noget ...

Anmeld

18. december 2008

Honningblomst

Min ærlige mening....jeg synes det er for meget...jeg kan slet ikke ha når der bliver skrevet som om barnet skriver...det giver mig altså hvorfor ikke bare skrive det du vil skrive..at du er blevet mor og er lykkelig ved det og så sætte billeder ind af den bette gennem det første år...men det er måske bare mig, jeg synes det er for meget og ville synes det var træls at modtage en sådan skrivelse på vegne af en baby.
Knus..

Anmeld

19. december 2008

Marie;-)

Jeg er heller ikke så meget til kort fra babyer - og dog: Jeg kan sagtens forstå lysten til det - man vil jo så gerne dele dem med andre. ;-)

Men hvis du vælger at skrive fra en baby - så synes jeg sproget skal være herefter. I det hele taget er jeg ikke så meget til kringlede omformuleringer - det lyder så officielt.

Og så ville et personligt præg være super fedt at sætte ind til den enkelte modtager. Det er præcis grunden til, at jeg ikke få skrevet selv. Hvis jeg skal gøre det skal det være personlige hilsner og ikke den samme tekst til alle 20 - og jeg er desværre ikke hvert år så overskudsagtig. Men hvis jeg får lyst et år kan det være jeg gør det, men nægter at gøre det fordi jeg burde - som jeg føler nogle gør. Ikke dig altså! ;-)

Sikke en smøre!! Men nu spurgte du jo. ;-)

Anmeld

19. december 2008

Stumpen

Jeg synes det lyder ganske udemærket ;O) -Ville nok også rette første linje, men ellers send det som det er...

Anmeld

19. december 2008

lonemus

Min ærlige mening....jeg synes det er for meget...jeg kan slet ikke ha når der bliver skrevet som om barnet skriver...det giver mig altså hvorfor ikke bare skrive det du vil skrive..at du er blevet mor og er lykkelig ved det og så sætte billeder ind af den bette gennem det første år...men det er måske bare mig, jeg synes det er for meget og ville synes det var træls at modtage en sådan skrivelse på vegne af en baby.
Knus..

Jeg har lidt samme holdning, syntes også det er for meget!!

Jeg har skrevet mange julekort i år, fra voksen til voksen. Kun ét kort er sendt fra børnene...til deres mormor og morfar, hvor jeg blot skrev:

Kære mormor og morfar. I ønskes en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår. Kommer I juleaften? - mor siger julemanden måske kommer . Glade julehilsner fra Stefanie og Alexander.

Sådan en lille tekst syntes jeg er okay, men det skal heller ikke blive for meget!

Blot min mening!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.