Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som spørgsmålet lyder så er jeg nysgjerig på om din baby rullede fra mave til ryg eller fra ryg til mave første gang... Det står jo skrevet så mange steder at baby starter med at rulle fra mave til ryg da det visstnok er nemmest for dem, men i min mødregruppe har alle 5 babyer staret med at rulle fra ryg til mave...! Så lad os lige se hvordan det ligger an med baby.dk-babyerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morellen skriver: Som spørgsmålet lyder så er jeg nysgjerig på om din baby rullede fra mave til ryg eller fra ryg til mave første gang... Det står jo skrevet så mange steder at baby starter med at rulle fra mave til ryg da det visstnok er nemmest for dem, men i min mødregruppe har alle 5 babyer staret med at rulle fra ryg til mave...! Så lad os lige se hvordan det ligger an med baby.dk-babyerne
fra ryg til mavse....
Silas ruller fra mave om til ryg... Det er han til gengæld også god til og begyndte allerede med det da han var to mdr.
Jeg har stemt blankt, Felix er 3,5 mdr. og ruller ikke.
Muhmi skriver: Silas ruller fra mave om til ryg... Det er han til gengæld også god til og begyndte allerede med det da han var to mdr.
Jamen, så er han lige efter bogen så ) Bortsett fra at han begynte vanvittig tidlig!! En lille fremling ;o) Hvor gammel er han nu??
AnneBJ skriver: Jeg har stemt blankt, Felix er 3,5 mdr. og ruller ikke.
Nei, det er også tidlig at begynne at rulle endu... Marie begynte ikke før hun var ca 5 mnd
fif skriver: fra ryg til mavse....
Ser man det Personligt synes jeg også det ser meget nemmere ud at rulle fra ryg til mave, så det ville jeg også gjort hvis jeg var baby
Morellen skriver: Jamen, så er han lige efter bogen så ) Bortsett fra at han begynte vanvittig tidlig!! En lille fremling ;o) Hvor gammel er han nu??
Han er tre mdr. gammel og er MEGET dygtig til det nu her... Han gør det hele tiden når ligger ham på maven... Han kan så til gengæld også allerede stå helt oppe på hænderne og holder hovedet perfekt Så ja, en lille fremling synes jeg bestemt også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128