Ja, jeg opretter lige tråden under amning. Jeg bliver nemlig lige nødt til at spørge om noget, som i min verden hører sammen med amning. Jeg vil lige høre lidt om babys afføring! Ikke så lækkert, men jeg bliver ved med at læse, at den nu (5 uger) skal være gullig og remoulade-agtig.
Men det har den ALDRIG været. Den er karry-gul og fuldstændig flydende, så den bliver totalt absoberet i bleen og efterlader kun den gule plamage. Er det et dårligt tegn? Tror Helena har gang i et apetit-spring lige nu, så der bliver ammet meget! Hun prutter egentlig også meget.
Mine drenge havde begge slået sig på flasken ved denne alder, så jeg har ikke erfaring med en amme-baby, så er der nogen, der kan tyde tegnene for mig eller dele erfaring?
Jeg kæmper for min amning, men disse dage, hvor jeg lægger hende til konstant, kan der nemt sås tvivl og jeg sætter spørgsmålstegn ved alt og bliver usikker
Jeg vil så gerne amme, men indrømmer, at det er lidt stressende når vi alle er hjemme på ferie. Drengene er 2 og 3 år og savner mig efterhånden og jeg savner også dem.
Men igen, er det et dårligt tegn, at afføringen stadig er flydende?
Anmeld