Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæresten vil gerne have kartoffelgratin i dag og jeg fik jo ondt af ham da han lå på sine blødende knæ og bad om det
Meeen, hvad skal jeg lave til? Har i nogle gode ideer fordi jeg er da hel blank for ideer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Kæresten vil gerne have kartoffelgratin i dag og jeg fik jo ondt af ham da han lå på sine blødende knæ og bad om det Meeen, hvad skal jeg lave til? Har i nogle gode ideer fordi jeg er da hel blank for ideer
Put nogle skinketern/kalkunstrimler i eller sådan noget =) Vi får aldrig noget til, da vi putter det i, og så har vi også broccoli i =)
IsabellaCiinea skriver: Put nogle skinketern/kalkunstrimler i eller sådan noget =) Vi får aldrig noget til, da vi putter det i, og så har vi også broccoli i =)
Men bliver det ikke vammelt kun at spise det?
grinny skriver: Men bliver det ikke vammelt kun at spise det?
Det synes jeg ikke =)
Vi har forresten også lidt hvidløg i.
Men ellers lav en lille kotelet til, eller lidt salat eller hva i nu lige kan li...
IsabellaCiinea skriver: Det synes jeg ikke =) Vi har forresten også lidt hvidløg i. Men ellers lav en lille kotelet til, eller lidt salat eller hva i nu lige kan li...
Hmm, en kottelet lyder som en god idé
grinny skriver: Hmm, en kottelet lyder som en god idé
Eller hakkebøf i folie kunne også gå dertil
Hvor man lige lægger lidt champignon og lidt tomat ovenpå bøffen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128