Virkelig voldsom eksem/ udslæt. Nogen der ved hvad det er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Kindfed

Jeg tænker, det kunne være fransk rosen? Det klør ad H til og bliver værre ved varme, og når huden er fugtig. Det ved jeg ikke, om du kan nikke genkendende til? Det ligner ringorm til at starte med, og bliver værre over en uges tid, men aftager heldigvis af sig selv i løbet af et par uger. 

Husk at update hvad det så er, når du finder ud af det. Vi er så nysgerrige allesammen =) Og god bedring! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Monica

16. juli 2011

Henri84

Monica skriver:

Min læge var fuldstændig sikker. Alle lægerne fra lægehuset blev kaldt ind og de nikkede alle sammen og var enige om at det var det. Meget klassisk og fint tilfælde sagde de. Men det ligner slet ikke det din søn havde på billedet. Det han havde har min lille søn faktisk haft, det med han var blå over det hele... Men der viste ingen hva det var - ud over en alllerisk reaktion.

Men, ANO finder ud af det på tirsdag hos lægen. Ellers er google din ven

Monica

Vi blev sendt på børneafd. af vagtlæge, og var på børneafd. af flere omgange, og alle var også enige om hans udslæt var meget klasisk og 'lige til lærebøgerne' På børneafd. blev der kaldt flere læger under udd. hen for at de kunne se på ham, og jeg synes jo nemlig heller ikke overhovedet de 2 ligner hinanden..

Anmeld

16. juli 2011

Monica

Henri84 skriver:

Vi blev sendt på børneafd. af vagtlæge, og var på børneafd. af flere omgange, og alle var også enige om hans udslæt var meget klasisk og 'lige til lærebøgerne' På børneafd. blev der kaldt flere læger under udd. hen for at de kunne se på ham, og jeg synes jo nemlig heller ikke overhovedet de 2 ligner hinanden..

Du har ret. Jeg har googlet i mellemtiden. Prøv og se det fra lægehåndbogen jeg har lagt ind, det der hedder minor eller sådan noget...

Monica

Anmeld

3. marts 2014

Tinna

Hej med dig .

Der er flere former for Nelle feber.

Der er den Psykiske hvor barnet slår ud af dårlig Behandling det kan man dø af .

Der er den hvor barnet ikke tåler Sodavand -chokolade-Kat.

Der er en form hvis barnet har fået madesin hvor det er blevet overfølsom for noget der har været i det . Eller en lægelig indsprøjtning som giver dit barn overfølsomheden.

Se link 

http://translate.google.com/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&rurl=translate.google.dk&u=http://www.shirleys-wellness-cafe.com/vaccines.htm

og

En ung rumænsk mands død på hospital i 2000 fik alvorlige følger for rumænske myndigheder. ..... Gregor Silih skulle behandles for nældefeber, en form for overfølsomhed ...... om omfanget af erstatninger til jødiske ofre for Holocaust.

Med støtte fra en menneskerettighedsorganisation indgav han en egentlig politianmeldelse om den forfølgelse, han var udsat for af medlemmer af en racistisk ekstremistorganisation, der også var vendt mod medlemmer af religiøse sekter. Selv om han udpegede formodede bagmænd, var efterforskningen aldrig særlig intens, ligesom han ikke blev ordentligt orienteret om udviklingen i forsøgene på at indkredse gerningsmændene

og den her .

HPV: Gardasil indeholder mijøfarlige giftstoffer (vaccine mod livmoderhalskræft)

Tilføjet af FlemmingLeer den 1 marts, 2009 - 21:19 | Sidst revideret 3 marts, 2009 - 13:45

» Del på Facebook »

»

Gardasil

EU

miljøgift

kræft

medicin

produkter der skader

helbred

Kemi

En kommentar fra en læser har skærpet min opmærksomhed på lægemidlet Gardasil.

Vedkommende gør opmærksom på, at Gardasil indeholder en aluminium forbindelse:

Den præcise navn er: Aluminiumhydroxyphosphatsulfat (Netdoktor.dk)

vær opmærksom på om han reager volsom når han skal ud og passes hans tilstand .

Godt helbredende er vand -Mælk-sund kost og at man er der for dem ,

Anmeld

3. marts 2014

TNBC

Tinna skriver:

Hej med dig .

Der er flere former for Nelle feber.

Der er den Psykiske hvor barnet slår ud af dårlig Behandling det kan man dø af .

Der er den hvor barnet ikke tåler Sodavand -chokolade-Kat.

Der er en form hvis barnet har fået madesin hvor det er blevet overfølsom for noget der har været i det . Eller en lægelig indsprøjtning som giver dit barn overfølsomheden.

Se link 

http://translate.google.com/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&rurl=translate.google.dk&u=http://www.shirleys-wellness-cafe.com/vaccines.htm

og

En ung rumænsk mands død på hospital i 2000 fik alvorlige følger for rumænske myndigheder. ..... Gregor Silih skulle behandles for nældefeber, en form for overfølsomhed ...... om omfanget af erstatninger til jødiske ofre for Holocaust.

Med støtte fra en menneskerettighedsorganisation indgav han en egentlig politianmeldelse om den forfølgelse, han var udsat for af medlemmer af en racistisk ekstremistorganisation, der også var vendt mod medlemmer af religiøse sekter. Selv om han udpegede formodede bagmænd, var efterforskningen aldrig særlig intens, ligesom han ikke blev ordentligt orienteret om udviklingen i forsøgene på at indkredse gerningsmændene

og den her .

HPV: Gardasil indeholder mijøfarlige giftstoffer (vaccine mod livmoderhalskræft)

Tilføjet af FlemmingLeer den 1 marts, 2009 - 21:19 | Sidst revideret 3 marts, 2009 - 13:45

» Del på Facebook »

»

Gardasil

EU

miljøgift

kræft

medicin

produkter der skader

helbred

Kemi

En kommentar fra en læser har skærpet min opmærksomhed på lægemidlet Gardasil.

Vedkommende gør opmærksom på, at Gardasil indeholder en aluminium forbindelse:

Den præcise navn er: Aluminiumhydroxyphosphatsulfat (Netdoktor.dk)

vær opmærksom på om han reager volsom når han skal ud og passes hans tilstand .

Godt helbredende er vand -Mælk-sund kost og at man er der for dem ,

Du har godt se hvor gammel tråden er, ik? Jeg tror hun har fået svar på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.