har vuggestuer ferie samme tid som skoleferier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.690 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

ved gerne vide det da jeg har tænkt mig at gå med min søn i vuggestue første gang i eftersferie hvis de ikke har lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Billemyre

Nu ved jeg ikke, hvordan det er i "din" vuggestue... Men vuggestuer plejer ikke at have ferie som skolerne..
De har lukkedage og tit og ofte også lukket en uge (eller to) i sommerperioden, men det plejer at være det.

I den, jeg arbejder i, har vi lukket i uge 29, mellem jul og nytår og de tre dage før påske...

Anmeld

16. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

ved gerne vide det da jeg har tænkt mig at gå med min søn i vuggestue første gang i eftersferie hvis de ikke har lukket

Vuggestuer i KBH kommune har ferie i uge 29-30 i år, jeg ved ikke med vuggestuer andre steder.

Anmeld

16. juli 2011

musse1

Anonym skriver:

nej de har ikke ferie i alle skoleferiene, men de har lukke dage. her i kommunen er der tvunget lukket feks i uge 29 og i efterårsferien uge 42, og så er der noget med fra den 22 december og til det nye år, 3 dage før påsken og så nogle andre. så er nemmest at gå ind på din kommunes hjemme side og se hvornår jeres daginstution har lukket for er forskelligt fra komune til kommune 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Nu ved jeg ikke, hvordan det er i "din" vuggestue... Men vuggestuer plejer ikke at have ferie som skolerne..
De har lukkedage og tit og ofte også lukket en uge (eller to) i sommerperioden, men det plejer at være det.

I den, jeg arbejder i, har vi lukket i uge 29, mellem jul og nytår og de tre dage før påske...

okay så kan jeg godt starte ham i vuggestue i efterårsferie

Anmeld

16. juli 2011

Billemyre

Anonym skriver:

okay så kan jeg godt starte ham i vuggestue i efterårsferie

Det burde der ikke være noget problem i - Det eneste kan være, at noget af personalet har ferie, så der vil være færre hænder. Det skal man lige tage med i overvejelserne... Men det er værst, når det handler om sommerferien, for da kan der virkelig mangle meget personale.

Men har du ikke modtaget papirer på jeres indmeldelse... Og med en start-dato?

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Det burde der ikke være noget problem i - Det eneste kan være, at noget af personalet har ferie, så der vil være færre hænder. Det skal man lige tage med i overvejelserne... Men det er værst, når det handler om sommerferien, for da kan der virkelig mangle meget personale.

Men har du ikke modtaget papirer på jeres indmeldelse... Og med en start-dato?

nej men mange kan ikke ha ferie i efterårsferie i oktober

Anmeld

16. juli 2011

Billemyre

Anonym skriver:

nej men mange kan ikke ha ferie i efterårsferie i oktober

I min vuggestue er der ca. 3-5 medarbejdere, der har ferie i efterårsferien...
Som regel kun 1 pr. stue, men jeg har da selv stået ene på stuen med to fraværende pædagoger.
Men jeg er sikker på, at hvis du lægger et smut forbi vuggestuen og snakker med dem, så kan I sikkert finde ud af noget 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

I min vuggestue er der ca. 3-5 medarbejdere, der har ferie i efterårsferien...
Som regel kun 1 pr. stue, men jeg har da selv stået ene på stuen med to fraværende pædagoger.
Men jeg er sikker på, at hvis du lægger et smut forbi vuggestuen og snakker med dem, så kan I sikkert finde ud af noget 

ja for jeg starter i skole den 30 august og vi rejser i slutning af august så det nytter ikke han starter i starten af august eller kan man det ?

Anmeld

16. juli 2011

Billemyre

Det kan man sagtens 
Men har han ikke fået en plads fra en bestemt dato?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.