Suplering med vælling????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Tystys14

Hej, vi har en datter på 4mdr som nu ikke længere bliver mæt af at blive ammet. Hvornår og hvordan kan man suplere med vælling så hun opnår at blive helt mæt? Jeg ammer utroligt tit nu synes jeg, stort set hele tiden. Alligevel føles det ikke som om hun er helt mæt bagefter....

Nogle der har nogen erfaringer eller gode råd????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Tystys14

16. juli 2011

Mka

Har du prøvet at give dit barn mme efter at du har ammet>? For at se om hun er mere sulten.

Anmeld

16. juli 2011

Tystys14

Mka skriver:

Har du prøvet at give dit barn mme efter at du har ammet>? For at se om hun er mere sulten.

Nej det har dog ikke, havde ikke håbet hun havde brug for det.

Anmeld

16. juli 2011

piadas

Nikita Victoria skriver:

Hej, vi har en datter på 4mdr som nu ikke længere bliver mæt af at blive ammet. Hvornår og hvordan kan man suplere med vælling så hun opnår at blive helt mæt? Jeg ammer utroligt tit nu synes jeg, stort set hele tiden. Alligevel føles det ikke som om hun er helt mæt bagefter....

Nogle der har nogen erfaringer eller gode råd????

Hvor stor er hun? Jeg begyndte at give min datter på 5 mdr. grød en gang om dagen (frokost) for ca. to uger siden, fordi hun også var begyndt at skulle ammes oftere. Hun er en stor pige - hun var 8 kg. en uge, før hun blev 5 mdr. Det har hjulpet, men jeg har tænkt mig at begynde med mos til aften en af dagene, for hun er begyndt at brokke sig lidt om aftenen, fordi mælkebeholdningen i babserne er lidt lav da!

Din datter er jo gammel nok til så småt at begynde at få andet end mælk.

Anmeld

16. juli 2011

Mka

Nikita Victoria skriver:

Nej det har dog ikke, havde ikke håbet hun havde brug for det.

Min datter er næsten 5 mdr, og jeg kan huske da hun var 4 mdr, så spiste hun hele tiden, hun skulle producere mere mælk.

Jeg personligt ville holde mig fra vælling, men måske give lidt mme hvis du kan se at dine bryster er helt tomme, men hvis hun ikke virker utilfreds ville jeg vente og se om der blev dannet mere mælk.

Du kan også gøre noget andet og starte op lidt grød, der går jo noget tid inden hun bliver mæt af det, de plejer ikke at spise så meget til at starte med.

Vi startede op på grød i mandags, og min datter bliver 5 i næste weekend. Hun er helt vild med det, ammer hende så efter at hun har fået grød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.