reagere negativt på børnepanodil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

2babygirls

Min baby på 9 mdr er lidt skidt og lægen syntes at vi skulle give en stikpille for at lindre hende. Men hun kunne slet ikke finde ro de to gange hun fik en. Var som om Vi havde fodret hende med sukker og kørt hende helt op. Hun faldt først til ro kl 22.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

2babygirls

Ingen der har oplevet dette??

Anmeld

17. juli 2011

Muhko

Har jeg også prøvet med min søn op til flere gange.

Giver den gerne når han er træt og skal i seng for så når han ikke at få det bedre inden og så kører han ikke op.

Kan også give den når han er lige er vågnet så er han frisk til de vågne timer.

Tror det er fordi at de får det bedre når feberne falder eller når smerterne er væk og så er de bare klar igen. Så hvis jeg var dig ville jeg give som jeg gør.

Anmeld

17. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Super god observation, du gør dig Det har vi også oplevet mange gange, og som en anden nævner så er det netop fordi at de ret hurtigt for virkning af pillen og derfor bliver friske. Hvis du vil give en til nat, så giv den Max 10 min før sengetid, så kan du være ret sikker på en god nattesøvn.....men giver du den bare 30 min eller senere før sengetid.......så kan de ikke falde i søvn, før virkningen af pillen begynder at aftage igen.......netop som du har erfaret

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Muhko skriver:

Har jeg også prøvet med min søn op til flere gange.

Giver den gerne når han er træt og skal i seng for så når han ikke at få det bedre inden og så kører han ikke op.

Kan også give den når han er lige er vågnet så er han frisk til de vågne timer.

Tror det er fordi at de får det bedre når feberne falder eller når smerterne er væk og så er de bare klar igen. Så hvis jeg var dig ville jeg give som jeg gør.

Mange tak for dit svar, det vil kog helt sikkert huske til næste gang.

Anmeld

26. juli 2011

B&J

Vi prøvede det også engang der var han på 2 timer frem og der var kl 02 om natten puhha vi var trætte

men ellers giver vi ham en inden han skal sove når han er super træt men alm, vågner vores dreng mit om natten når han har det skidt så får han den der også putter vi med ham også sover han og vi putter ham i seng..

håber jeres lille pige snart får det bedre

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

B&J skriver:

Vi prøvede det også engang der var han på 2 timer frem og der var kl 02 om natten puhha vi var trætte

men ellers giver vi ham en inden han skal sove når han er super træt men alm, vågner vores dreng mit om natten når han har det skidt så får han den der også putter vi med ham også sover han og vi putter ham i seng..

håber jeres lille pige snart får det bedre

Mange tak.

Det er heldigvis 2 uger siden nu, men turde jo ikke give hende flere efter den 2. for hun var jo heeelt oppe i skyerne

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Tin skriver:

Super god observation, du gør dig Det har vi også oplevet mange gange, og som en anden nævner så er det netop fordi at de ret hurtigt for virkning af pillen og derfor bliver friske. Hvis du vil give en til nat, så giv den Max 10 min før sengetid, så kan du være ret sikker på en god nattesøvn.....men giver du den bare 30 min eller senere før sengetid.......så kan de ikke falde i søvn, før virkningen af pillen begynder at aftage igen.......netop som du har erfaret

Ja, det er helt vildt som sådan en panodil kan ændre hele forholdet for hende!!!
Men næste gang tror jeg vi gør det inden sovetid.

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Tina&Martin skriver:

Mange tak.

Det er heldigvis 2 uger siden nu, men turde jo ikke give hende flere efter den 2. for hun var jo heeelt oppe i skyerne

Det kan jeg godt forså det virker lidt for kvik op stedet for kvik ned

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

B&J skriver:

Det kan jeg godt forså det virker lidt for kvik op stedet for kvik ned

Jah, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.