Mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Muhmi

kamtok skriver:

Ja, det kan man sagtens  
Jeg er også glad for min SP (og min MG) så ville ikke vælge nogen af dem fra, men synes det er helt ok, hvis man ikke har lyst til hverken det ene eller det andet. Fx hvis man er 3. gangs mor, så er det jo ikke sikkert at man gider at have en SP rendende og fortælle en, hvordan man skal/burde gøre..

Ja, det var da pudsigt - så er hun da vist heller ikke en helt ung dame længere  

Ja jeg synes nu også at det er meget dejligt at hun kommer en gang imellem og tjekker hvordan tingene går... Havde ellers frygtet hende før jeg fødte... Men efter jeg mødte hende på ældrecenteret hvor jeg arbejdede og hun hjalp mig med nogle ting så blev jeg rigtig glad for at det var hende der skulle komme her... Men kan godt forestille mig at jeg ikke vil have hende rendende ligeså meget anden gang vi får barn hehe... Nej hun er nok midt/sidst halvtresserne... Hun startede som meget ung åbenbart

Men jeg havde nu også håbet at jeg ville nyde man mg men vidste jo egentlig godt hvad jeg er for en person og jeg bryder mig bare ikke om andre mennesker... hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

B&J

Muhmi skriver:

Jamen jeg tænker også lidt at jeg måske er lidt for snæversynet... Men jeg klinger bare heller ikke med de piger... De bor nemlig i samme by og kender alle sammen mere eller mindre hinanden... Føler mig lidt forladt... Også fordi, Silas vil gerne lege og pludre og sove for sig selv, mens deres børn sover på deres arme og så kan de bare sidde ned hele tiden, hvor jeg hele tiden skal putte... Jeg synes heller ikke at det er så rart at når én baby græder så begynder de alle sammen... Generalt kan jeg bare godt lide at være herhjemme og passe mig selv... Bryder mig ikke om at blive sat sammen med mennekser jeg ikke kender....

Du er lige som mig jeg er heller ikke så god til folk jeg ikke kender ved jeg burde give dem en chance, og de var også søde men syntes nu heller ikke jeg passede ind i min tror bare du skal sige du ikke har lyst til det

Anmeld

16. juli 2011

Miss T

Muhmi skriver:

Ja jeg har det så sådan at jeg altid godt har kunnet lide at være herhjemme og hygge mig bare... Min sp har sådan set "prsset" mig med i den mødregruppe jeg er kommet i... Jeg har været der én gang og jeg brød mig ikke om det, for jeg kunne ikke lade være med at sidde og tænke: "Hold kæft hvor de ammer deres børn meget" og "Hvorfor sover Silas ikke på armen af mig?" osv. osv. osv.

Så jeg gider faktisk ikke rigtig komme til de møder mere, men tror i at sp bliver sur over det?

Jeg kan jo forklare at jeg sidder mere eller mindre i 24/7 mødregruppe herinde... heheh

Nææ hvorfor skulle hun blive sur over det? det er valgfrit om man ønsker mødregruppe eller ej. Det kan være, at hun bare har tænkt, at det måske ville være sundt for dig, hvad ved jeg..

Men sur, nej det burde hun ikke blive, det bestemmer hun som sagt ikke

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

B&J skriver:

Du er lige som mig jeg er heller ikke så god til folk jeg ikke kender ved jeg burde give dem en chance, og de var også søde men syntes nu heller ikke jeg passede ind i min tror bare du skal sige du ikke har lyst til det

Fedt at jeg ikke er alene om at have det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.