Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke med jeres nye forsøg - dejligt at komme igang igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
os2 skriver: Held og lykke med jeres nye forsøg - dejligt at komme igang igen
Lisbeth1985 skriver: Så er det i morgen, at jeg skal have procren-sprøjten (det samme som næsesprayen) og dermed er vi igang med vores andet friske IVF-forsøg.. Jeg glæder mig SÅ meget til at være igang igen og jeg håber inderligt, at dette forsøg resulterer i ønskebarnet Nu skal tiden bare flyve afsted til ÆU og ÆO.. Jeg håber, at i alle nyder sommeren Lisbeth
Så er det i morgen, at jeg skal have procren-sprøjten (det samme som næsesprayen) og dermed er vi igang med vores andet friske IVF-forsøg.. Jeg glæder mig SÅ meget til at være igang igen og jeg håber inderligt, at dette forsøg resulterer i ønskebarnet
Nu skal tiden bare flyve afsted til ÆU og ÆO..
Jeg håber, at i alle nyder sommeren
Lisbeth
Hvor er det stort. Jeg håber at hele mit hjerte, at denne gang er JERES!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor er det stort. Jeg håber at hele mit hjerte, at denne gang er JERES!
Lisbeth1985 skriver: Hvor er du bare dejlig! Jeg håber,at spiren har det godt?! :-) Krammer
Hvor er du bare dejlig! Jeg håber,at spiren har det godt?! :-) Krammer
Lige over! Ja baby har det godt!
Hvor er det godt smukke!
og håber alt går som det skal og hormonerne ikke får humøret til at gå helt agurk her i den Danske-Sommer!
Store kram og hep fra mig!
CamillaValby skriver: Så er det denne gang smukke. Jeg kryder ALT hvad jeg kan, og sender dig ALLE mine positive tanker. Om at det er jeres tur nu.
Så er det denne gang smukke. Jeg kryder ALT hvad jeg kan, og sender dig ALLE mine positive tanker. Om at det er jeres tur nu.
Tak søde! Det håber jeg også Jeg kan snart ikke holde hele behandlingslivet ud længere
Jeg håber, at du har det rigtig godt og at alt er vel med spiren
AnneP skriver: Hvor er det godt smukke! og håber alt går som det skal og hormonerne ikke får humøret til at gå helt agurk her i den Danske-Sommer! Store kram og hep fra mig!
Tak søde! Hvordan har du det?
Lisbeth1985 skriver: Tak søde! Hvordan har du det?
Det går bedre nu!
Og er ved at være klar til at tænke på nyt forsøg! -måske med opstart i sep hvis alt "klapper"
Men lige nu nu nyder jeg bare min sommerferie på samsø!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128