Underlag til klapvognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Halløjsa

Nogen herinde der har prøvet at lave underlig til klapbognen, vil gerne beskytte klapvognen og så kan ungerne ligger lidt mere blødt, men nogen der har prøvat selv at lave sådan, nogen triks, måske mønster...

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Klumpe-dumpe

babytwins skriver:

Nogen herinde der har prøvet at lave underlig til klapbognen, vil gerne beskytte klapvognen og så kan ungerne ligger lidt mere blødt, men nogen der har prøvat selv at lave sådan, nogen triks, måske mønster...

Rikke

Nope jeg har ikke lavet en selv, men købt en madras hos babysam. Så hvis der er sådan en nær dig, kan du da smutte forbi og tjekke den ud :)

Anmeld

18. juli 2011

LISBETH:-)

Jeg bruger bare madressen fra barnevognen og det fungere fint!

Anmeld

18. juli 2011

Halløjsa

hvad med huller til selerne..

Anmeld

18. juli 2011

Rikke

Jeg fik en tynd madras med til en ekstra barnevogn jeg har. Den røg en tur i fryseren i et døgn og den har jeg skåret huller i, så det passer til selen!  Det fungerer super godt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

18. juli 2011

Halløjsa

Tilmeldt skriver:

Jeg fik en tynd madras med til en ekstra barnevogn jeg har. Den røg en tur i fryseren i et døgn og den har jeg skåret huller i, så det passer til selen!  Det fungerer super godt!!

Stine og Lisa.

ja det var super nemt...

Anmeld

18. juli 2011

LISBETH:-)

babytwins skriver:

hvad med huller til selerne..

Jeg har taget selen ud og puttet en godkendt barnevognssele i. Sådan så hun kan sætte sig op når hun vil og ikke er fastspændt til ryglænet.

Min store pige kastede engang op mens hun lå og sov i klapvognen og hun kunne ikke selv komme op så hun fik det hele galt i halsen, efter den dag tog jeg selen ud og puttede barnevogns selen i. Det har fungeret perfekt ved 2 børn nu:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.