HJÆLP første vuggestuebesøg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej hej alle sammen .. jeg ville lige hører om der er en kæmpe forskel når man skal aflevere sit barn første gang i vuggestue og man skal tilbringe dagen med barnet så den lige vænner sig til det.. er der så meget forskel hvis barnets mor er med eller mormor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Musse21

Nu arbejder jeg selv i børnehave og vuggestue og vil da syntes det er bedst hvis du selv er med første dag og hvis du ikke har mulighed for det så en anden barnet er tryg ved..

Det er meget forskelligt fra familie til familie hvordan man gør. Vi har nogen som bliver aflever tidligt den første dag og så bliver kastet ud i det

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

Nu arbejder jeg selv i børnehave og vuggestue og vil da syntes det er bedst hvis du selv er med første dag og hvis du ikke har mulighed for det så en anden barnet er tryg ved..

Det er meget forskelligt fra familie til familie hvordan man gør. Vi har nogen som bliver aflever tidligt den første dag og så bliver kastet ud i det

ej okay hvor synd

Men hvor gammel er de børn der starter første dag ?

Anmeld

15. juli 2011

Nalle

Vores datter starter i vuggestue om 1½ måned, der er hun 2 og 9 måneder, det er selvfølgelig mig eller hendes far der skal med hende derover.

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Vores datter starter i vuggestue om 1½ måned, der er hun 2 og 9 måneder, det er selvfølgelig mig eller hendes far der skal med hende derover.

er hun 2 år ?

har hun så ikke savnet at lege med andre børn og sådan?

Anmeld

15. juli 2011

Musse21

Mange af dem er omkring 1 år..

Anmeld

15. juli 2011

Nalle

Anonym skriver:

er hun 2 år ?

har hun så ikke savnet at lege med andre børn og sådan?

Hov, troede det var børnehave du mente

Hun var 11 måneder da hun startede i vuggestue, det var hendes far der kørte hende ind, det tog en lille uge før hun var der en hel dag

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Hov, troede det var børnehave du mente

Hun var 11 måneder da hun startede i vuggestue, det var hendes far der kørte hende ind, det tog en lille uge før hun var der en hel dag

okay tænkte nok hehe ..
tak for svaret søde

Anmeld

15. juli 2011

JustinsMoar

Tror bestemt at VS anbefaler at de er mor eller far der er med til indkørselsperioden!

- Ville aldrig selv lade min mor aflevere mit barn, til VS start..

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

Mange af dem er omkring 1 år..

men han bliver 9 mdr når jeg skal aflevere ham da jeg skal starte i skole ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.