Kan anbefale grøn allomin... Det er syrnet MME, det brugte vi til vores datter hver gang hun døjede med maven... og så skiftede vi tilbage til almindelig allomin når maven ikke fejlede noget.
Men børn reagere forskelligt på MME, nogle får ondt i maven af Nan og derfor er det bedre at give Allomin, Andre babyer får ondt i maven af Allomin, og bør derfor få nan... (eller andre mærker)
Så der er ikke andet råd end at prøve dig frem med mærkerne.
Jeg kan evt anbefale at du bare starter med 1 sutteflaske om dagen. og så ammer for resten. Du kan selv vælge hvornår du har mest behov for den, men din baby vil sikkert sove bedre lige efter sutteflasken, så gør det fast enten lige inden sengetid om aftenen, eller lige inden middagsluren, hvis du har mere behov for pausen midt på dagen når din mand ikke er hjemme.
Jeg ammede selv fortsat i et par måneder efter vi begyndt at give sutteflaske.
Kan anbefale at du køber wide neck glas sutteflaskerne fra Pigeon(kan fås i babysam) de er godt nok dyre(90kr pr. stk mener jeg) Men sutterne er lavet så det er nemt for dit barn forsat at blive ammet. og hvis du kun giver en sutteflaske om dagen, behøver du jo ikke mere end 1 sutteflaske..
Anmeld