Hvor er i forskellige i behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Ønskebarnet

Kunne da være lidt sjovt at høre hvor i forskellige går i behandling  og hvilken form for behandling og hvad der er grunden til det.

Vi kommer fra jylland og er i behandling ved cfc i københavn (vi deltog i deres gratis ivf forsøg).

Ingen af os fejler noget så det er jo en gåde hvorfor de æg ikke bare kan klister sig fast.

Jeg har selv en datter fra et andet forhold på snart 11 år så ved da at jeg kan blive gravid .

Når når vi starter op igen vil jeg høre om jeg ikke kan få ekstra hjælp til at holde på ægget udover lutinus som jeg plejer at få.

Vi har alt i alt prøvet 3 år og 7 mdr....3 iui -negativ og 2 ivf -negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Kruse90

god idé

Håber det snart lykkedes for os alle sammen herinde

Er fra jylland og går nede i Brædstrup.
Vi har haft en mislykket ICSI

Det er kærestens sædkvalitet den er gal med
Vi håber så meget det lykkedes her i august, hvis der er plads til os

Kram

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Vi gik på Brædstrup. Bor i Jylland

Den er gal med min mands sædkvalitet, så vi skulle have ICSI.

2 behandlinger mislykkedes, 1 frysebehandling lykkedes, men resulterede i en MA i uge 12.

3. behandling resulterede i Daniel , og fryseæg derfra mislykkedes desværre efterfølgende.

I øjeblikket prøver vi på en øko, og propper os med vitaminer og akupunktur.

Hvis det ikke virker (har prøvet et år efter en øko, der endte i SA i uge 7, sidste år) inden for et par måneder, så tager vi til en privatklinik i Århus, som vi er blevet anbefalet.

Har opgivet at tælle hvor lang tid vi har prøvet , bliver bare deprimeret

Jeg forsøgte også at komme med i dét forsøg i KBH, men de måtte ikke giver mere end 150 GonalF, og jeg fik 300 hver gang.

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Ønskebarnet skriver:

Kunne da være lidt sjovt at høre hvor i forskellige går i behandling  og hvilken form for behandling og hvad der er grunden til det.

Vi kommer fra jylland og er i behandling ved cfc i københavn (vi deltog i deres gratis ivf forsøg).

Ingen af os fejler noget så det er jo en gåde hvorfor de æg ikke bare kan klister sig fast.

Jeg har selv en datter fra et andet forhold på snart 11 år så ved da at jeg kan blive gravid .

Når når vi starter op igen vil jeg høre om jeg ikke kan få ekstra hjælp til at holde på ægget udover lutinus som jeg plejer at få.

Jeg går også inde på CFC! Elsker dem derinde, de er så søde og jordnære synes jeg!

Jeg skal igang med IUI-D og venter sådan set bare på min mens! Den skulle være kommet i mandags, men lader vente på sig, som en lille overraskelse måske! Jeg håber bare snart den kommer, så jeg kan komme igang, glæder mig så meget!

Held og lykke til jer alle skønne søde tøser!

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

OUH og vil ikke anbefale dem... De snyder, alle andre steder får man et nyt forsøg efter en biokemisk... Vores 2 IVF/ICSI forsøg er endt med det og der er ikke noget at hente... Så vi overvejer at flytte til Brædstrup..

Anmeld

15. juli 2011

Lisbeth1985

Ønskebarnet skriver:

Vi kommer fra Århus og bliver derfor behandlet på Skejby. Vi har indtil videre været igennem 3 IUI, et friskt IVF-forsøg og et forsøg med fryseæg. Det er mandens sædkvalitet, der ikke er helt i top her.

Vi håber, at vores næste forsøg resulterer i ønskebarnet

Anmeld

15. juli 2011

Malene76

Ønskebarnet skriver:

Vi har gennemgået IVF behandling i Bræstrup og har været helt utrolig glade for at komme der. 1 forsøg starte med næsespray som min krop slet ikke reagerede på. Så måtte vi vente på mens, som ikke kom, så jeg fik piller for at starte mens. Så måtte vi vente en måned ekstra til mens kom af sig selv og så starte op på sprøjten med det samme.  2.gang nåede vi helt frem til at få æggene befrugtet. Desværre var der ingen brugbare æg.  3 var lykkens gang. Jeg er nu gravid, 13 + 5, desværre var der ingen æg til fryseren. Vi fik sat begge befrugtede æg op og der ligger en baby i maven på mig.  Håber snart heldet er med jer der venter på succes.  

KH Malene

Anmeld

15. juli 2011

esiuol

Jeg kommer fra Nordsjælland og er i øjeblikket i gang med inseminationsbehandling hos gynækolog Lars Grønlund i Helsingør pga., at min mand har nedsat sædkvalitet.

Vi skal igang med vores 2. IUI-H forsøg til august, men skal vi på et tidspunkt videre til IVF bliver det formentlig hos CFC i København, da det er dem gynækologen samarbejder med.

Anmeld

15. juli 2011

AnneH

Jeg er fra Jylland og har været i behnadling på Skejby. Det er min mands sæd den er gal med.

Vi var igennem 3. ICSI forsøg og et enkelt fryseforsøg. Det var i 3. forsøg det lykkes for os.

for at i alle snart gør kunsten efter

Anmeld

16. juli 2011

Putomanen

Jeg er fra København, og her er det også sædkvaliteten, som den er gal med.

Vi er blevet godkendt til behandling på Riget og venter på at kunne tilmelde os behandling om 1 uges tid. Så vidt jeg har forstået starter vi i icsi. Det bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.