Jeg nyder/elsker/holder af/er glad for.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Muhmi

Tænkte at det kunne være meget hyggeligt at høre hvad i elsker allerhøjst her i livet, altså de der små ting der gør hverdagen lækker at være i... En lille positiv tråd..

Jeg begynder:

Jeg elsker at blive mødt af et kæmpe smil forfulgt af et glædeshvin fra min søn om morgenen, det gør at jeg får en god start på dagen!

Jeg nyder min kaffe - med største velbehag

Jeg er SÅ glad for at jeg valgte at flytte til jylland for tre år siden!

Jeg elsker min Anders - Mit andet et og alt.

Jeg nyder at male!

Jeg elsker forår, sommer og efterår.

Jeg er glad for vinter - hvis jeg er indenfor og bare skal sidde og kigge på at det sner, med en kop varmt et eller andet.

Jeg elsker duften af Jasmin - Derfor skal min datter (når jeg får sådan én) hedde Jhasmin.

Jeg er helt vild med en god bøf m. kartoffler og hjemmelavet bearnaisesauce.

Er vild med naturen.

Jeg elsker min søn mere end noget andet på jorden og vil gøre alt for at han skal have det godt og få et langt og lykkeligt liv!

(Forbeholder mig retten til at komme med flere indlæg, hvis jeg kommer i tanke om mere )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Jonatansmor

Ork, listen er jo lang:

Drengen der storjubler om morgenen når vi kommer ind til ham. Hele ansigtet er flækket som en træsko og imorges rækkede han også tunge af sin moar

Jeg elsker at mine katte kommer og putter om natten

Min drengs krammere, der bare bliver størrer og størrer - og er vild med hans våde kys

Elsker min kæreste, fordi han tog chancen med mig, er så åben, ærlig og rummende. Elsker ham fordi han ville flytte med hjem til jylland, efter 10 år i hovedstaden. Elsker ham endnu mere fordi han er klodens bedste far og ingen når ham til sokkerholderne. Elsker ham for hans uselviske indstilling til livet, elsker han er min modpol på mange områder

Jeg elsker et køligt glas hvidvin på vores terasse mens solen går ned over Koldinghus og kirkegården

Jeg elsker at jeg er istand til at tage vare på min dreng, jeg har chokeret mig selv. Jeg er empatisk og istand til at tilsidesætte mine egne behov for min dreng, det roser jeg mig selv for hver dag

Elsker lasange, jordbær, alt kage, laserstråler, is, koldskål med bananer (og flere jordbær), nye danske kartofler - ja, okay, mad i generel.

Elsker tilværelsen, elsker at jeg er født i et land hvor alle muligheder er mine egne, ligger der lige foran mig, venter bare på at blive trukket. Elsker min personlige frihed, i forhold til veninder der er bosat i andre dele af Verden.

Elsker at jeg starter drømmestudie lige om lidt, et studie jeg har kæmpet for at få, et liv jeg har arbejdet min røv ud af buskerne for at opnå

Elsker livet - uden det ville jeg være død jo?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.