Ork, listen er jo lang:
Drengen der storjubler om morgenen når vi kommer ind til ham. Hele ansigtet er flækket som en træsko og imorges rækkede han også tunge af sin moar 

Jeg elsker at mine katte kommer og putter om natten
Min drengs krammere, der bare bliver størrer og størrer - og er vild med hans våde kys
Elsker min kæreste, fordi han tog chancen med mig, er så åben, ærlig og rummende. Elsker ham fordi han ville flytte med hjem til jylland, efter 10 år i hovedstaden. Elsker ham endnu mere fordi han er klodens bedste far og ingen når ham til sokkerholderne. Elsker ham for hans uselviske indstilling til livet, elsker han er min modpol på mange områder
Jeg elsker et køligt glas hvidvin på vores terasse mens solen går ned over Koldinghus og kirkegården
Jeg elsker at jeg er istand til at tage vare på min dreng, jeg har chokeret mig selv. Jeg er empatisk og istand til at tilsidesætte mine egne behov for min dreng, det roser jeg mig selv for hver dag
Elsker lasange, jordbær, alt kage, laserstråler, is, koldskål med bananer (og flere jordbær), nye danske kartofler - ja, okay, mad i generel.
Elsker tilværelsen, elsker at jeg er født i et land hvor alle muligheder er mine egne, ligger der lige foran mig, venter bare på at blive trukket. Elsker min personlige frihed, i forhold til veninder der er bosat i andre dele af Verden.
Elsker at jeg starter drømmestudie lige om lidt, et studie jeg har kæmpet for at få, et liv jeg har arbejdet min røv ud af buskerne for at opnå
Elsker livet - uden det ville jeg være død jo?!