At man føler man har den bedste kæreste i hele verden, man vil give ham alt bare han forbliver ens for altid?
Jeg har den mest perfekte kæreste, jeg nogensinde kunne få, det ikke alle der ser ham som jeg gør, det ikke alle der forstå at jeg synes at han er så fantastisk, så forklarer jeg folk, det er fordi han er som han er! Det kan godt være han til tider er kedelig, det kan godt være han ikke gider gå i byen, det kan egenligt godt være han bare foretrækker en aften på sofaen med en god film, og hvad så? Han er verdens bedste kæreste, den bedste far mine børn kunne få, han forguder dem, og de elsker ham så højt, far er den bedste i verden! 
Kender i det, man elsker en person så højt, men til tider måske glemmer at fortælle ham det, vise ham det? Jeg har aldrig været super god til at vise mine følser, det er dog blevet meget bedre efter jeg fandt peter, han fik mig til at se verden fra en helt ny vinkel af, han fik mig til at se der var mere i verden end druk og drenge, og ganske rigtigt, her sidder jeg 3½ år senere, er forlovet med den skønneste mand, og har de to mest vidunderlige børn sammen med ham. Jeg kunne virkelig ikke forestille mig et liv uden ham, de 3 måneder vi var fra hinanden for 2 år siden, var et helved for mig, følte virkelig tiden stod stille, jeg kunne slet ikke fungere uden min bedre halvdel, jeg tudet, jeg råbte, jeg forklarede, jeg bedte, jeg håbede, og jeg fik ham tilbage! Og aldrig har vi haft det bedre, end vi har den dag idag, det er hårdt at blive forældre, det er hårdt at blive unge forældre, men vi holdte sammen, og det har gjort os så stærke som vi er idag! Her sidder jeg så og kigger på manden jeg aldrig vil slippe, han er lidt ligesom børn, sødest når han sover, ej pjat, nu vil jeg lægge mig ved siden af og holde om ham som jeg aldrig har gjort før.
Ville abselut intet med dette indlæg, andet end at komme ud med de følser, jeg burde vise ham meget mere end jeg gør og har gjort 
Peter, jeg elsker dig så højt, det ikke kan beskrives med ord, men hey nu har jeg prøvet