Mærkelig dag,....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. december 2008

Honningblomst

Hej piger...
En lille rappoert herfra en mærkelig dag.
Min skønne søster fik 12 til eksamen...hun går på seminariet ligesom jeg og jeg er og var bare så stolt af hende. Var nede på indkald og stod der da hun kom ud...så flot..

Efter det skulle jeg til samtale hos en psyk. ang. drengene....tror det har påvirket dem det her skilsmisse forløb så har valgt at de skal tale med en, bare for en sikkerheds skyld...lidt hårdt at sidde og tale om alt det skete.
Trist, vemodigt og vidende om en hel ny tid jeg går i møde.

Bagefter var jeg på cafe med min dejlige veninde og vi havde det bare så skægt og hyggeligt...der sad en flok "tykke" gravide tøser og min veninde spurgte om jeg dog havde været så kedelig at se og høre på da jeg var gravid...jeg svarede hurtigt at det havde jeg ikke og tænkte bagefter på om jeg dog virkelig var så kedelig af skanningsbilleder på facebook og om hvorvidt personnummeret kunne ses, var en virkelig interessant samtale?? Tror det faktisk ikke....men hold op de lød
Lovede at slå min veninde hårdt hvis hun blev lige sådan når hun engang skulle have børn.
Videre ud og shoppe og opdage at den nye tøjmode i hvert fald hos h&m er virkelig forfærdelig...syntes vi. Så der sparede jeg en del penge...fik købt den sidste gave og så hjem og hente mine dejlige unger.

Læste dagboegn for dagen i dag i børnehaven og fandt ud af at en af drengene på Bertrams stue er syg...indlagt på riget med leukæmi...livet er jo desværre sådan nogle gange, men det er sgu da ikke fair.
Der stod at børnene nok ville spørge ind til noget....spurgte Bertram på vej hjem...samtidig med vi slæbte hjemmelavede pakker hjem...både til mor og far og fra begge drenge.
Bertram vidste godt drengen var syg...men mor, jeg er ligeglad ham gider jeg ikke lege med!!!! Tja, børn forholder sig heldigvis til verden som de kan og rummer.

Lige nu er mine tre sunde og raske drenge gået i bad...helt selv, for mor var lidt træt mente de...det er jeg nok også...men tænker at livet godt nok byder ind med meget forskelligt og så på en dag.

Håber at I alle får en dejlig jul..jeg skal stadig sidde alene, men glæder mig faktisk...det er et valg og heldigvis er jeg jo ikke ene og alene hver dag.

De bedste tanker til jer alle derude et sted...og tak fordi du læste mit intetsigende indlæg...

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2008

MorCamilla

Sikke en dag du har haft...

Stort Tillykke med din søster, det var da en dejlig karakter hun har fået, kan godt forstå du er stolt...

Måske det var en go ide med psykologhjælp til drengene efter skilsmissen, for det er vel børnene det rammer hårest, selv om man virkelig gør alt hvad man kan for at det netop ikke skal ramme dem.. jeg kan huske da mine forældre blev skilt, det er kun 3 år siden, men det var ikke en sjov følelse at sidde med, som deres børn...

Ja H&M`s mode er meget underlig lige i tiden, det synes jeg også. Men man kan stadig være heldig at finde noget lækkert...

Puha, stakkels den dreng i børnehaven der har leokemi og hans familie Blir helt trist ved tanken.. Så må man jo bare krydse fingre for at det er opdaget hurtigt nok, så de kan hjælpe ham på riget..

Ja hvad kan man sige, for børn er verden vel lidt som sort / hvid, de forholder sig ved de ting de kender og kan se - og resten kan vel være ligemeget.. Nogle gange ville jeg gerne at jeg kunne tænke som et barn, ikke fordi jeg tror at børn har det meget nemmere, men fordi, jeg tror ikke børn tænker så meget over tingene, før de pludselig er i siturationen...

Det blev vist noget af en smørre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.