Miss BananaHammock

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Malene76

Håber på positivt svar.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Nessie

15. juli 2011

Kruse90

Krydser alt hvad jeg kan

Hep hep hep lille bebs

Anmeld

15. juli 2011

Frk-Lotusblomst

15. juli 2011

Miss BananaHammock

Tak for tankerne piger. Fik desværre mens onsdag. Har været helt nede og vende denne gang. Kan ikke helt klare tanken om at skulle videre i ivf. Troede jeg var afklaret med det - men nu frygter jeg det værste. Min søster fødte samme dag jeg fik min mens. Det er fandme en svær omgang. Prøver at holde hovedet højt men der findes ikke meget overskud og glæde i mit hjerte.

Anmeld

15. juli 2011

AnneH

Miss BananaHammock skriver:

Tak for tankerne piger. Fik desværre mens onsdag. Har været helt nede og vende denne gang. Kan ikke helt klare tanken om at skulle videre i ivf. Troede jeg var afklaret med det - men nu frygter jeg det værste. Min søster fødte samme dag jeg fik min mens. Det er fandme en svær omgang. Prøver at holde hovedet højt men der findes ikke meget overskud og glæde i mit hjerte.

En kæmpe  til jer.

Føler med jer

Og det er aldrig sjovt at blive mindet om det man ikke har, men ønsker så højt. Husk at tage jer tid og lov til at være kede af det.

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer også.

Anmeld

15. juli 2011

Lisbeth1985

Åhh søde.. Det lyder som en hård omgang Jeg håber, at du snart kommer ud på den anden side... Hvis du får behov for at snakke om det, siger du bare til - jeg har altid tid til en kop kaffe..

Mange kram og tanker herfra

Anmeld

15. juli 2011

Kruse90

åårh nej
hvor er det bare frygteligt.
Det var noget af en omgang at sluge
Føler virkelig med dig smukke

Kæmpe kram

Anmeld

16. juli 2011

Putomanen

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre!!! Jeg har, sammen med en masse andre kan jeg læse, krydset en hel masse fingre for dig...!

Det må være hårdt at blive konfronteret med det på to måder på samme tid, jeg håber, at du alligevel kan dele din søsters glæde... Og så håber jeg, at du snart får mod på IVF

Du får en kæmpe krammer fra mig

Anmeld

17. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv noget møg med møg på!  

Kæmpe krammer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.