Ringslynge... Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Fru Nielsen

Hejsa Tøser

Overvejer at anskaffe os en ringslynge, men vil gerne lige høre jeres erfaringer omkring dem inden jeg går ud og køber en....

Jeg syntes det er helt vild tiltalende at kunne bære baby så tæt på mig og stadig have begge arme fri. Er nok ikke en jeg vil bruge så meget hjemme, men tænker at når man handler osv så er den beder for hende at ligge i frem for en bæresele......

Er der en som tilfældigvis har en til salg høre jeg også meget gerne fra dig...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

BinaMor

se min hjemmeside www.bondebaby.dk

er ved at få proff side så derfor ikke opdateret

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

BinaMor skriver:

Eeeej hvor fint....

Hvad med stof osv hvis det er, har du noget man kan vælge imellem eller???

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

BinaMor skriver:

Vare nr: sl1

Kunne den måske laves hvor det der er hvis i stedet er lyserød eller lyselilla også det andet sort som på billedet??

Anmeld

14. juli 2011

Thalia

Jeg elsker mine ringslynger.

Man skal være opmærksom på at der er rigtig stor forskel på kvaliteten af ringslynger og at en dårlig ringslynge i stor grad kan ødelægge bæreoplevelsen. Kvaliteten af en ringslynge afgøres dels af det stof den er syet af, og dels af hvordan skulderen er syet.- En god slynge svøber sig om skulderen på en måde hvor vægten placeres rigtigt, mens en dårlig slynge er svær at indstille og på sigt giver rygsmerter fordi man overanstrenger musklerne.

Favoritten herhjemme er min Kleinsmekker Alma, som stadig er med når vi er på længere ture. Både vores 4 årige og vores 2½ årige bliver stadig båret i slynger når de bliver trætte, og ringslyngen er nem fordi den ikke fylder ret meget og er nem at indstille til begge børn

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

Fru Nielsen skriver:

Eeeej hvor fint....

Hvad med stof osv hvis det er, har du noget man kan vælge imellem eller???

altså stof er forskelligt hvad jeg har på lager. for køber kun små partier hjem af hvad jeg lige finder rundt omkring. jeg fortrækker at kræse om det istedet for at lave masser af ens. har dog lige fået et fedt parti mærkestoffer hjem masser af girly og retro farver. så det er egentlig at fortælle om du er til enkelheder eller spragl, farver eller basiser.

du kan maile ønsker(også herinde) så kan jeg lægge stofferne sammen, tage billede og godkender du blir den syet sådan. det er også muligt selv at vælge slyngeringe-har stort  set alle farver- (og ekstra længde- og evt broderet navn el. lign)

men tænk over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.